• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
000.026.058.005

Firmware versie 000.026.058.005 is weer online. Website ziet er wel weer gehandicapt uit, dus ben benieuwd hoelang dat gaat duren...
 
Firmware versie 000.026.058.005 is weer online. Website ziet er wel weer gehandicapt uit, dus ben benieuwd hoelang dat gaat duren...
Release note: "Resolves installation issue on DVB-C and analog networks in the Netherlands and Germany."
 
nieuwe firmware

Ben erg benieuwd of het nu allemaal gaat werken.
Als het werkt ga ik morgenochtend gelijk die 32pfl9604h halen.
Volg al geruime tijd jullie forum. Erg nuttig en verhelderend.:thumb up:
 
Ik heb hetzelfde probleem als iemand een paar pagina's geleden: de CAM werkt, alleen soms springen de kanalen op zwart behalve Ned 1 en moet ik de tv uit en weer aan doen. vaaaaag!!!!! hebben meer mensen hier last van?????
 
ik kom met mijn 37h9604 nog steeds maar tot 80 procent van de authenticatie blijf de tv maar uitzetten en weer aan heb de card ook net pas geactiveerd misschien dat ie daar moeilijk over doet we zullen zien.
 
Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie de 40pfl9704 toevallig?
Zo ja werkt deze al met de ci cam?
 
42PFL8404H / 12 werkt goed

Type: 42PFL8404H / 12 (week oud)
Firmware versie: Q5481-026.038.022, releasedate 17/08 (bij levering was dit maand eerder, update doorgevoerd)
Cam module: SMiT
Resultaat: Werkt

Installatie ging redelijk soepel, Ned1/2hd werden in eerste instantie niet herkend, maar een uur later (in standby) ineens wel aanwezig, ingedeeld op plaatsen ergens in de 70. Is simpel te verplaatsen naar eigen voorkeur. Heb nog niks gezien dat niet werkt.

Strak beeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
CI+

Ook bij mij kwam t/m vanmiddag de authecicatie niet verder dan 1/5.
Vanavond zag ik op de Philips-site de nieuwste update staan voor mijn 9664. Met behulp van een usb-stick de tv geupdate, daarna de kanalen opnieuw geinstalleerd en hoera alles werkt. TV liep zo door de autehncicatie (wat een woord trouwens) heen en doet het nog steeds.
Als je de kanalen installeert na de update zet ie Ned 1,2,3,HD keurig vooraan. Maar ........ er mankeert dus altijd wel wat aan: Veronica, Net 5 en RTL 8 doen het niet. Geen programma beschikbaar staat er dan. Op mijn humax 5050 doen die zenders het gewoon wel, dus wat dat nou weer betekent. En er is ook een pictogram bijgekomen SCENEA. Wat dat nou weer is???
 
@Jobanna

Dat had ik eerst ook op mijn 8404, totdat ik volgens mij een zender update binnen kreeg, daarna had ik alleen nld1 en kreeg ik dvb-c verder niet meer aan de praat...

Ik hoop dat Philips aankomende week de 8000 serie oplapt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan