• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post je snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in Den Helder na 1 dag goede verbinding alweer een snelheids verlaging van 3/4. Alles in 1 20Mbit / 3Mbit




Wordt er GVD moedeloos van, en ik trek vanaf morgen mijn automatische incasso in, ze zorgen eerst maar voor een normale verbinding, dan betaal ik ook weer normaal. Dit geintje duurd nu al 1 1/2 week, en dat pik ik niet langer.
 
Alkmaar doet het nu opeens wel goed hier. Lijkt erop dat het vanuit deze regio nu wel goed gaat naar de servers (news ftp mail) in Alkmaar.
 


Ook naar Alkmaar, vanuit Sint Pancras (om de hoek), en toch echt niet de snelheid die ik moet hebben. Morgen komt de monteur en hopelijk ziet hij dan wat er mis is. Of met mijn modem of ergens in het netwerk.
 
377113828.png


Alles in 1 pakket extra, waar 20MB normaal zou moeten zijn
https://https://www.speedtest.net/result/377113828.png
 


Ook naar Alkmaar, vanuit Sint Pancras (om de hoek), en toch echt niet de snelheid die ik moet hebben. Morgen komt de monteur en hopelijk ziet hij dan wat er mis is. Of met mijn modem of ergens in het netwerk.

Tja, het lijkt er op de het probleem met de "Alles in 1" pakketten steeds groter wordt.
Waar is de tijd gebleven dat de Helpdesk je wel kon doorverbinden met de technische dienst ?
Want dat mogen ze niet meer sinds het hele zooitje Ziggo heet.
En waarom ze het niet mogen, Joost zal het weten.
Op deze manier van werken wordt er nooit een oplossing gevonden.
Mij was belooft door de Helpdesk dat het probleem met mijn "alles in 1 plus" pakket heden morgen, 22-12-2008, opgelost zou zijn.
Helaas, de ticket staat nog steeds open, ik moet rustig afwachten, bellen heeft toch geen zin. Aldus die zelfde Helpdesk.

Leest Ziggo eigenlijk wel eens berichten op dit forum?
Van ANONIEM weten we het dat hij mee leest, maar ik bedoel de grote bazen.

Ik wil @Home terug.

p.s. op berichten verstuurt via het contact formulier wordt ook niet gereageerd.

Harry
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De monteur is net geweest en heeft het modem vervangen door eentje met nieuwe software.
Hij heeft de boel getest en kwam tot de conclusie dat er ergens iets fout zit (gelukkig niet bij mij) in de verbinding. Had het over profielfouten.
Heeft er meteen een melding van gemaakt bij de TD en als alles meezit dan heb ik tussen nu en de kerstdagen de snelheid die ik hoor te hebben. Nog eventjes afwachten dan maar.
 
De monteur is net geweest en heeft het modem vervangen door eentje met nieuwe software.
Hij heeft de boel getest en kwam tot de conclusie dat er ergens iets fout zit (gelukkig niet bij mij) in de verbinding. Had het over profielfouten.
Heeft er meteen een melding van gemaakt bij de TD en als alles meezit dan heb ik tussen nu en de kerstdagen de snelheid die ik hoor te hebben. Nog eventjes afwachten dan maar.

Hum, dit verhaal komt mij zeer bekend voor.
Ik hoop dat je beloofde snelheden krijgt, maar ik heb er een hard hoofd in.

Harry
 
Hum, dit verhaal komt mij zeer bekend voor.
Ik hoop dat je beloofde snelheden krijgt, maar ik heb er een hard hoofd in.

Harry

Harry,

Ik zie je steeds alleen maar testen op de server in Alkmaar. Welke waarden geven andere Speedtest.net lokaties? Er kan nogal verschil zitten tussen de servers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan