• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ligt het echt alleen maar aan de klanten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk een beetje aanloop problemen dat kan maar dit gaat maar door en door,
en als niets staat vermeld op de Ziggo site dan denk je eerder aan een
lokaal probleem of ga je het bij jezelf zoeken.
Dan kun je wel 100x je modem resetten maar dan helpt het nog niet , het
zal me niets verbazen dat bij de volgende Kassa Ziggo in de top 3 staat
van klachten.
De communicatie naar de klanten toe is zeer slecht , ze kunnen wel goed
reclame maken over hun producten maar als er klachten zijn over
deze producten dan is niemand thuis , zoiets als garantie tot de voordeur,
en dan nog glashard liegen dat alles niets te maken heeft met dat 3 aanbieders
samen zijn gegaan.:cry:
 
Als die “vervuiling” in de database er toe geleid heeft dat niet alle klanten geïnformeerd zijn.

Ja dan word er gebeld, en dat veroorzaakt die "file"?

Zijn de klanten dan minder slim als Ziggo heeft aangenomen, omdat ze niet trouw elke maand zonder te zeuren, hun geld maandelijks laten afschrijven, ook al zit men op een oplossing of duidelijk antwoord te wachten.
Als het een bedrag was van € 10,- oké, dan neem je aan dat je een product hebt waar wat aan kan schorten, maar € 65,- p/m hmmmm.

En ja de site is informatief, er staat ook dat een alles-in-1 pakket een actie is die loopt van 16 mei 2008 t/m 31 augustus 2008.

Dus als Ziggo geen bevestiging verstuurd aan de klant dat het pakket daadwerkelijk is aangevragen, per brief of e-mail, ja dan belt een klant.

Dat de omzetting van de klanten vertraging heeft oké daar leg ik me bij neer.
Maar Ziggo luisterd dan eens naar je klant, zoals je in de reclame beweert te doen, en stel die klant tevreden, in mijn geval een simpel berichtje.
Én leg de schuld niet bij die klanten of de desk-medewerkers die de database vervuilt heeft, de organisatie die het aanstuurd is verantwoordelijk daarvoor.

*heeys, dat lucht op* :)
 
Klopt gert, een rechter ook... maar die moet zich ook neutraal en naar de wet opstellen.

Ik wil ook wel een alles in een pakket, want dan ga ik er ook in snelheid op vooruit.... maar ik raad het iedereen af om momenteel over te stappen....... wacht even tot alles op order is.........
 
Klopt gert, een rechter ook... maar die moet zich ook neutraal en naar de wet opstellen.

Ik wil ook wel een alles in een pakket, want dan ga ik er ook in snelheid op vooruit.... maar ik raad het iedereen af om momenteel over te stappen....... wacht even tot alles op order is.........

Maar ik zal onze moderators niet vergelijken met een rechter, zou niet best zijn :cool: Dus nog steeds: De moderators van dit forum doen hun best EN ze hebben hun eigen mening die ze ook mogen ventileren, ze zijn immers geen rechters.... (gelukkig, omdat het hier niet speelt om overtredingen/misdrijven waar een straf op staat, behalve een ban natuurlijk 8-):))

Gert.
 
Maar ik zal onze moderators niet vergelijken met een rechter, zou niet best zijn :cool: Dus nog steeds: De moderators van dit forum doen hun best EN ze hebben hun eigen mening die ze ook mogen ventileren, ze zijn immers geen rechters.... (gelukkig, omdat het hier niet speelt om overtredingen/misdrijven waar een straf op staat, behalve een ban natuurlijk 8-):))

Gert.


Misschien ook niet helemaal een goede vergelijking... en tuurlijk hebben moderators een eigen mening...(zou niet best zijn als dat niet zo was)
Van mij mag hij die ook posten........ alleen ik weet niet of dat handig is.....
 
Misschien ook niet helemaal een goede vergelijking... en tuurlijk hebben moderators een eigen mening...(zou niet best zijn als dat niet zo was)
Van mij mag hij die ook posten........ alleen ik weet niet of dat handig is.....
Mee eens dat het niet altijd even handig is om als mod een mening te ventileren. Maar je vergeet even iets.

Dat we als MGV bestuur meedraaien als mods is historisch gegroeid. Dat is altijd vrij redelijk verlopen. Alhoewel niet iedereen overtuigd is dat we die zaken behoorlijk kunnen scheiden. Modereren is toch in principe een kwestie van forumregels naleven. Waarom zou dat op een forum anders zijn dan bv een leden vergadering waar je toch ook een mix ziet van gedragsregels en menings/beeld vorming.

Als bestuur worden we juist geacht er een mening op na te houden. Op zich zie ik dan ook geen fundamenteel probleem voor deze beide hoedanigheden. Daarnaast doen we ook nog wat aan onze doelstellingen als MGV n.l. probleemoplossing en bemiddeling, iets waarvoor het forum en deelname daaraan ook onontbeerlijk is. Ik kan je daar echter bij garanderen dat we elkaar daarbij als mods/bestuur extra in de gaten houden.

Wat ik wel merk is dat mensen niet willen worden gehinderd in hun uitingen, zeker als daar emoties bij komen kijken, en zodra men geconfronteerd wordt met beperkingen men zich tegen de handhavers keert. Wat dat betreft is het net de echte wereld. Iedereen snapt dat er regeltjes nodig zijn alleen zodra we er tegenaan lopen accepteert de een het berustend en de ander raakt geïrriteerd.

Het merkwaardige is dat als je iemand aanspreekt op zijn gedrag dat door de persoon zelf soms wordt doorgetrokken naar een aanval op zijn boodschap. Terwijl je als mod juist tracht alleen op de vorm te modereren en niet op content. Wat dat betreft krijg je met deze combinatie van functies wel de schijn tegen.

Het zou mij persoonlijk ook welkom zijn als er meer scheiding zou zijn tussen mod en bestuur, alleen staan er niet veel mensen te trappelen om daarin een bijdrage te leveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan