• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ ook met interactieve televisie mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amx

is het ook mogelijk om een CI+ module te gebruiken icm de on demand diensten van Ziggo, dus zonder de HD decoder erbij?
ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen, en de mogelijkheid van interactieve televisie vind ik wel een van de redenen om op digitale televisie over te schakelen.
bij voorbaat dank voor alle reacties. :lol:
 
is het ook mogelijk om een CI+ module te gebruiken icm de on demand diensten van Ziggo, dus zonder de HD decoder erbij?
ik ben van plan om een nieuwe tv te kopen, en de mogelijkheid van interactieve televisie vind ik wel een van de redenen om op digitale televisie over te schakelen.
bij voorbaat dank voor alle reacties. :lol:

Op dit moment is het nog niet mogelijk om interactieve diensten af te nemen op basis van een CI+ module. We zijn met een aantal onderzoeken bezig in samenwerking met een aantal partners om dit wel mogelijk te maken.

zie: https://www.itvt.com/story/5601/act...on-demo-cloud-based-interactive-tv-ci-tvs-ibc
 
Wil niet cynisch doen of zo... maar ook zonder CI+ krijgt Ziggo iTV niet werkend.

Wederom een storing (die overigens ik al drie dagen had voor Ziggo hem op de site had staan) op de Ziggo pagina:
Groepsstoring sinds zaterdag 12 september 19.27 uur
Op dit moment is er in uw regio een storing met de dienst interactieve televisie. Bij het afspelen van interactieve content verschijnt de melding 'netwerkfout' op uw beeldscherm of u krijgt de melding 'Error: Internal Server Error' te zien. Ziggo is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Dus voor CI+ voor iTV ook maar te overwegen, maak eerst het huidige platform stabiel.
 
Wil niet cynisch doen of zo... maar ook zonder CI+ krijgt Ziggo iTV niet werkend.

Wederom een storing (die overigens ik al drie dagen had voor Ziggo hem op de site had staan) op de Ziggo pagina:
Groepsstoring sinds zaterdag 12 september 19.27 uur
Op dit moment is er in uw regio een storing met de dienst interactieve televisie. Bij het afspelen van interactieve content verschijnt de melding 'netwerkfout' op uw beeldscherm of u krijgt de melding 'Error: Internal Server Error' te zien. Ziggo is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Dus voor CI+ voor iTV ook maar te overwegen, maak eerst het huidige platform stabiel.

daar ben ik het geheel mee eens, maar dat betekent niet dat we niet vooruit moeten kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan