• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe tactiek?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond, bericht van bowler. Dit kreeg ik als bericht na een mailtje van mijn kant. "Wij kunnen helaas het probleem met het inloggen op webspace niet via de e-mail oplossen omdat er meerdere oorzaken kunnen zijn waardoor u met Windows Vista niet kunt inloggen op webspace." Wij vragen u vriendelijk om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice via 0900-1884 (lokaal tarief). Onze excuses voor het ongemak. Mijn relaas: Het komt er op neer dat je in ieder geval met Windows Vista niets kunt voorlopig. Mijn 2e computer is XP en daar kan ik alles nog doen. Met bovenstaande werkt het wel via Vista maar dan met een FTP programma zoals Tja omschreef..

Vista werkt niet standaard goed met Webmappen. De oplossing:

https://www.microsoft.com/downloads...FamilyID=17c36612-632e-4c04-9382-987622ed1d64

Daarnaast is het handig om te weten dat webmappen (WebDav) alleen vanzelf werken bij Internet Explorer. Voor andere browsers zoals Firefox dien je eerst een WebDav plugin te zoeken en te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan