• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Disney Channel komt naar Nederland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
-

Laat deze zender maar komen
Goeie aanvulling!!
Ziggo succes:D!

Deze zender zou dan ook de heledag bij mij aanstaan
Voor jong en oud!!:pompom:
 
Disney Channel analoog en digitaal bij UPC
Het de Nederlandse markt nieuw kinderkanaal Disney Channel komt per 3 oktober voor alle UPC abonnees beschikbaar. Volgend jaar wordt dit verder digitaal uitgebouwd met Disney on Demand. Disney is door de overeenkomst in 2 miljoen huishoudens te zien.
Disney Channel richt zich op twee verschillende leeftijdsgroepen. Als eerste de groep tussen 2 en 5 jaar en de andere leeftijdsgroep is tussen de 6 en 14 jaar waar ook de gehele familie wordt betrokken. In het eerste weekeind dat Disney Channel in Nederland gaat uitzenden wordt de originele Disney film Princess Protection Program voor het eerst uitgezonden. Speciaal voor de allerkleinste gaat Disney in Nederland een apart programmablok onder de naam Playhouse Disney uitzenden.
Disney Channel laat bij monde van Casper Björner, general manager van Disney Channel Nederland, weten blij te zijn met de komst van de zender naar Nederland. “Al generaties lang slaagt Disney erin om entertainment te verzorgen die zowel kinderen als ouders aanspreekt en waardoor er steeds weer op het vertrouwde Disney-merk wordt afgestemd. Ik kijk er erg naar uit dat de Nederlandse kijkers straks ook kunnen genieten van de series en Disney Channel-films” Ook bij UPC is men blij als eerste televisieaanbieder in Nederland het kanaal te gaan doorgeven. “We zijn er erg trots op dat UPC vanaf 3 oktober als eerste in Nederland het sterke merk Disney Channel in de huiskamers van zowel haar analoge als digitale klanten brengt. We blijven investeren in ons zenderaanbod om al onze klanten kwaliteitszenders te kunnen bieden. In het komende jaar introduceren we onder andere ook Disney On Demand. Digitale TV-klanten van UPC hebben dan de volledige controle over wanneer zij welk Disney-programma bekijken” aldus Diederik Karsten, CEO van UPC Nederland. De digitale televisiekijker gaat Disney Channel vanaf 3 oktober vinden op kanaal 16 in de zenderlijst.

bron
nog meer info
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zal toch niet zo zijn dat grootste kabelaar van Nederland haar abonnees zonder Disney laat zitten. ;)

Dus Ziggo niet achterblijven. :no:
 
Wanneer de kabelmarkt open gaat, gaat deze jongen mooi naar UPC, kan me niets schelen hoeveel het me gaat kosten. Ben Ziggo een beetje zat.

Het gras is altijd groener bij de buren... :wink:

Heb collega's die bij UPC zitten die precies het tegenovergestelde denken. Redenen zoals de verplichte desktop box, extra moeten betalen voor basis HD zenders (alhoewel jou dit niet uitmaakt zoals je schrijft), het op proef eventjes een week lang afknijpen van je internetsnelheid. Er is overal wel iets om je aan te storen.

Maar om weer on topic te gaan: leuk dat Disney kanaal, ben zelf niet echt de doelgroep, maar dat geld voor wel meer zenders die wel in mijn pakket zitten. Als het maar niet herhalingen zijn waar Britney Spears nog de Mickey Mouse club presenteert.
 
Als het maar niet herhalingen zijn waar Britney Spears nog de Mickey Mouse club presenteert.
Zou ik nog niet eens zo erg vinden want ik heb ze nog nooit gezien.
Heerlijk die ouderwetse kneuterigheid van Disney. ;)
 
;)

Ziggo pak deze kans!!
Deze zender moet ziggo niet missen!
Doe je best succes!!!!!:pompom:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak jullie niet druk,Disney komt gewoon ook bij ziggo.:lol: Disney is echt
niet zo gek om maar in half Nederland te gaan uitzenden,anders was het
bij UPC nooit te zien geweest.Gewoon nog even geduld,niets aan de hand!!!:thumb up:
 
Disney Channel

Mijn drie half Amerikaanse kinderen zouden met Disney Channel een gat in de lucht springen :pompom:. Vooral Wizards of Waverly Place is favoriet.
Laat maar snel komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan