• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hickups

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geluidsonderbekingen Ned. 1-2-3 HD

De geluidsonderbrekingen in het gebied 5103 Ned. 1-2-3 HD nemen weer meer en meer toe en ze zijn langer. E.e.a. begint weer vormen aan te nemen die ergerlijk zijn.

WANNEER ZIJN WE HIER NU EENS VAN VERLOST.

Ik ben wel leuk gebeld door de firma Ziggo als gevolg van TROS RADAR interventie maar het probleem wordt nu weer erger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geluid problemen ned 123 opgelost (?)

Ook ik had het probleem dat het geluid van HD ned 1 2 en 3 vaak een dip o.i.d. vertoonde, zeer irritant.
Sinds een paar dagen lijkt dit probleem niet meer voor te komen.

Hoe ervaren anderen dit?
Dus zender HD ned 1 en geluid op Dolby Digital (bijvoorbeeld)

Moe(s)t haast wel een probleem zijn van de aanbieder (niet Ziggo dus) omdat HD History en zo wel altijd vlekkeloos weergegeven werden.
Ik heb ook mijn ontvanger al een paar keer geupdated, hielp steeds niet.

Ik ben benieuwd naar ervaringen hiermee van anderen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De geluidsonderbrekingen in het gebied 5103 Ned. 1-2-3 HD nemen weer meer en meer toe en ze zijn langer. E.e.a. begint weer vormen aan te nemen die ergerlijk zijn.

WANNEER ZIJN WE HIER NU EENS VAN VERLOST.

Ik ben wel leuk gebeld door de firma ZIGGO als gevolg van TROS RADAR interventie maar het probleem wordt nu weer erger.
Ik snap dit soort kleuren/smiley/caps lock reacties nooit zo.
Lijkt wel alsof je sinds gisteren op het internet zit.

Een paar posts terug kan je lezen dat de bal weer bij de NPO ligt.
Wat verwacht jij nu nog meer van Ziggo dan ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb laatst nog eens geprobeerd om het geluid via het Dolby Digital spoor aan te horen, maar voor mij is het geen optie.

1) Geluidniveau is in vergelijking met normale geluidssporen op hetzelfde en alle overige kanalen veel te laag!!!!!! (lekker iritant als je gaat zappen... knallen je speakers er zowat gelijk uit)

2) Toch nog af en toe last van een hikje.

Beide problemen moeten nu echt eens opgelost worden Ziggo!
 
Zojuist iemand van de NPO (geen idee of ik de juiste persoon te pakken heb) gemaild over het hickup probleem.

Helaas vergeten te wijzen op het volumeverschil tussen studio geluid, en b.v. reclames.
Man, wordt tijdens studio sport soms weggeblazen.
 
Gister 18-11-09 gebeld door Ziggo medewerker.
Deze wilde mij op de hoogte houden van de situatie m.b.t. Dolby geluid Ned. 1-2-3.
Dit is nog steeds niet oké.
Medewerker geeft aan dat het probleem niet bij hen ligt en niet in de aanvoerlijnen maar bij de oorsprong in Hilversum.

Ziggo medewerker geeft aan dat dit voor hen óók een voortdurend punt van aandacht blijft en dat dit probleem opgelost dient te worden.
Het probleem duurt al té lang.
Ik wordt op de hoogte gehouden en mogelijk houd Ziggo dit forum óók op de hoogte.:neutral::neutral:

Dit stond ook een pagina eerder te lezen, dus wat is je nieuws? Of had je daar overheen gelezen?

Leuk dat je het een 2e keer meld, maar dat hoeft echt niet in een zo schreeuwerig groot lettertype. Je eerdere post op deze pagina toont al een zelfde manier van aandacht trekken. Niet bekend met de netetiquette? Lijkt net alsof je voor het eerst op internet zit. (en dat is eerder tegen je gezegd).
 
reactie netetiquette

Dubbele plaatsing is een foutje

Wanneer we het hebben over netetiquette Gaan we persoonlijk worden in dit forum.
 
Vat het op zoals je het zelf wilt opvatten.

Het is echter een feit dat het gebruik van CAPSLOCK of een groot schreeuwerig lettertype volledig overbodig is, en ook niets met de leesbaarheid te maken heeft. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar normaal gesproken schreeuw ik niet in een conversatie/discussie, maar wellicht dat dit voor jou geheel normaal is.

En de informatie die je post is niet nieuw, maar stond reeds op een pagina eerder, dit maakt het grote schreeuwerige lettertype enkel meer overbodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan