• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Veel te veel journaals op Uitzending Gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bjk68

Bij "Uitzending gemist" staan in de lijst iedere dag meer dan 25 journaals. Hierdoor wordt het bladeren in de lijst een vervelende ervaring. :x

Als je het meest recente journaal wilt zien, dan ga je toch gewoon naar het kanaal "Journaal 24". :)

De journaals kunnen dus worden verwijderd bij "Uitzending gemist".

Want zeg nu zelf, wat heb je aan het journaal van 06.00 uur, 07.00 uur, 08.00 uur, 09.00 uur, 10.00 uur, 12.00 uur, 13.00 uur, 15.00 uur, 16.00 uur, 17.00 uur, 18.00 uur, 22.00 uur, Journaal Laat, Journaal op 3, wel/of niet met gebarentolk, etc. als je gewoon naar "Journaal 24" kunt gaan voor het laatste nieuws.

En als het scrollen in de lijst nu nog een beetje vlot ging, maar de snelheid is ongeveer 1 per seconde. Dus om je door de lijst van journaals te worstelen ben je zo'n halve minuut bezig voordat je kunt zien wat er die dag nog meer beschikbaar is in "Uitzending gemist".

Wie zegt ook: "De journaals moeten weg uit Uitzending Gemist". :thumb up:
 
hoeft niet weg maar ze zouden beter een submenu nos journaal kunnen maken, zodat je er iig niet langs hoeft te scrollen. Ik doe het overigens zo, begin bij de a tot ik bij het nos journaal ben en daarna een keer naar rechts weer naar links en dan van de z naar het nos-journaal. Is erg omslachtig dus het zou handig zijn als ze veel voorkomende programma items (zoals nos journaal) in een apart submenu zetten.
 
Want zeg nu zelf, wat heb je aan het journaal van 06.00 uur, 07.00 uur, 08.00 uur, 09.00 uur, 10.00 uur, 12.00 uur, 13.00 uur, 15.00 uur, 16.00 uur, 17.00 uur, 18.00 uur, 22.00 uur, Journaal Laat, Journaal op 3, wel/of niet met gebarentolk, etc. als je gewoon naar "Journaal 24" kunt gaan voor het laatste nieuws.
Voor jou is het misschien gewoon om naar Journaal24 te gaan, maar niet voor iedereen. Over de rest kan je lang discuseren, maar met name de rood gearceerde zouden journaals moeten zijn die er standaard inzitten. Ook rekening houden met de dove medemens. En gelukkig heb ik het niet nodig, maar dat je dat in een adem noemt met de rest houd al wel in dat je in jou verhaal niet echt rekening houd met je medemens die er wellicht wel bij gebaat is.
 
Ga normaal ook naar Journaal 24, maar Journaal 24 heeft een paar nadelen:
- niet iedereen heeft dit (want niet in het basispakket);
- Op Journaal 24 val je midden in een Journaal, op Uitzending Gemist start het gewoon bij het begin;
- op Journaal 24 komt ook het Jeugdjournaal, Nieuws op 3, NOS Journaal Reportages en het weekoverzicht voorbij. Vervelend als je gewoon het laatste normale nieuws wilt zien;
- Nog irritanter: Journaal 24 zend ook regelmatig nieuws van 10 jaar terug uit. Who cares naar nieuws van 10 jaar terug? Wil nu het nieuws van nu zien. Maak anders een apart kanaal voor het nieuws van 10 jaar terug.

Vandaar dat ik ook wel eens naar Uitzending Gemist ga voor het Journaal (in mijn geval via mijn Windows Mediacenter HTPC omdat ik niet ga betalen voor iets wat ik gratis kan zien via internet met een bovendien stukken betere GUI als de Cisco).
 
Bij "Uitzending gemist" staan in de lijst iedere dag meer dan 25 journaals. Hierdoor wordt het bladeren in de lijst een vervelende ervaring. :x

Als je het meest recente journaal wilt zien, dan ga je toch gewoon naar het kanaal "Journaal 24". :)

De journaals kunnen dus worden verwijderd bij "Uitzending gemist".

Want zeg nu zelf, wat heb je aan het journaal van 06.00 uur, 07.00 uur, 08.00 uur, 09.00 uur, 10.00 uur, 12.00 uur, 13.00 uur, 15.00 uur, 16.00 uur, 17.00 uur, 18.00 uur, 22.00 uur, Journaal Laat, Journaal op 3, wel/of niet met gebarentolk, etc. als je gewoon naar "Journaal 24" kunt gaan voor het laatste nieuws.

En als het scrollen in de lijst nu nog een beetje vlot ging, maar de snelheid is ongeveer 1 per seconde. Dus om je door de lijst van journaals te worstelen ben je zo'n halve minuut bezig voordat je kunt zien wat er die dag nog meer beschikbaar is in "Uitzending gemist".

Wie zegt ook: "De journaals moeten weg uit Uitzending Gemist". :thumb up:

Journaals mogen wat mij betreft gewoon blijven bestaan, want:

- Als je een dagje op je wrk bent geweest en er is iets bijzonders gebeurd die dag, kun je, als je dat wilt, het verloop perfect volgen nav de te bekijken Journaals op d e verschillende tijdstippen
- Journaal24 doet niet alleen het laatste nieuws, maar ook repo. Je moet dus wachten tot het Journaal weer begint. Met On Demand kun je netjes aan het begin beginnen.

Ik denk dat het beter is, als men een onderverdeling zou maken voor de Journaals.
 
NIet vergeten dat Journaal24 niet in het basispakket zit. Niet iedereen heeft dat dus.
 
Wat ik overigens zeer vreemd vind. Ziggo heeft niet zoveel publieke themakanalen in het basispakket. Hoop dat ze dat nog een keer aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan