• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactieve TV topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb bovenstaande discussies gelezen maar een aantal zaken zijn mij nog niet helemaal duidelijk:
- wat is heet aanbod van VOD, is dat gelijk aan film1?

Nu absoluut niets

- moet ik mijn film1 abonnement behouden als ik een VOD abonnement neem?

Ik zou film1 houden, want die bied aan in HD (film1 HD).

- kan ik ook alleen de ontvanger bestellen en dan de films van film 1 opnemen zonder het abonnement van VOD te nemen?

Ja, want zo heb ik het ook
zie: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=114817&postcount=110

Bij de helpdesk konden ze deze vragen niet beantwoorden...
thx,
Alex

Tsja :roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de snelle reactie!


Er is nog geen aanbod van VOD (per bestelde film betalen). Dit gedeelte werkt nog niet. Er is wel een TV-theek met films en series.
Of je het Film1 abonnement behoudt, bepaal je zelf. VOD staat overigens geheel los van Film1.
Je kunt de ontvanger ook gebruiken als HD PVR. Een abonnement op VOD is niet verplicht.
 
Het meest problematisch is dat ik geen signaal krijg uit de component uitgang.
In de handleiding staat (op blz 4 bij verbindingen aan de achterkant nr 7) dat de component alleen SD signaal afgeeft. Is dat misschien je probleem. TV op iets anders dan 576?
 
SD signaal

Dank voor je reactie, ik begreep dat SD staat voor Standard Definition (TV /DVD etc). Kom je ook wel tegen als 480i of 480p (voor NTSC), en als 576i of 576p (voor PAL). Het zegt niets over het feit of er component uit moet komen, hetgeen ik verwacht op de component uitgang, vriendelijke groet
 
Interactieve diensten

net als Maurice diverse instructies diverse malen uitgevoerd.

terug naar fabrieksinstellingen, netwerk 555

ik krijg wel de catalogus die wordt opgehaald te zien !! en
interactieve tv is geactiveerd maar steeds na ok komt

NETWERKFOUT probeer later nog eens
(etten-leur met werkend Ziggo internet)
dit bij programma gemist en TV theek

moet er een knop met "afspelen" komen ??

Wie weet raad ????
 
uitzending gemist

net als Maurice diverse instructies diverse malen uitgevoerd.

terug naar fabrieksinstellingen, netwerk 555

ik krijg wel de catalogus die wordt opgehaald te zien !! en
interactieve tv is geactiveerd maar steeds na ok komt

NETWERKFOUT probeer later nog eens
(etten-leur met werkend ziggo internet)
dit bij programma gemist en TV theek

moet er een knop met "afspelen" komen ??

Wie weet raad ????

Hallo.

Van een ziggo medewerker op dit forum ( super dat die er is trouwens !)
heb ik begrepen dat er een algemene storing is voor uitzending gemist.
Ze zijn er mee bezig ,.......
 
Baal Baal

Hier in @home gebied nog steeds geen Cisco..? Mn video ( jazeker zo'n ding waar je plastic magneet banden indrukt ) is zojuist gesneuveld...

Iemand een idee of iktoch die ontvanger te pakken krijg... ? Ken ik wel vast opnemen en hd kijken toch..?

Patrick
 
excuus

exept my nobel appolegies....

die post had ik gemist......:oops:
 
Interactieve tv/cisco/storing

Fijn dat er dit forum is, bij Ziggo (gemiddeld 30 minuten wachttijd) weet nooit iemand waar ik het over heb... Al vanaf het begin storing gehad met deze decoder (digitale tv werkt overigens goed) met uitzending gemist en VOD (nog nooit gewerkt). Heb alles geinstalleerd en moest toen bellen om te abonneren op de portal. Dit is na 3 weken eindelijk gelukt maar nu gaat geen enkel programma meer afspelen (las net over de storing op uitzending gemist dus dat zou kunnen). Weet iemand of er ook een storing op de VOD kanalen is. Heb geprobeerd nogmaals te activeren maar dan geeft de decoder een conditie G fout: provisioning error. Kan iemand helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan