Commotie betreffende ban van Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die is een beetje flauw. Er ligt een knoop om doorgehakt te worden.
Voetbal op tv? Het is een redelijk serieuze issue.

Misschien is het flauw. Ik weet het niet. Ik ken de voorgeschiedenis niet en hoef die ook niet te weten.
Maar dat ook de leiding een eigen leven hebben lijkt mij wel relevant.
 
Denk niet dat ik ze dat niet gun. Integendeel. Maar ze zitten waarschijnlijk wel live mee te lezen nu. Zeker op dit tijdstip.
 
Zal wel verkeerd vallen maar:

Als je een bepaalde functie hebt accepteert dan neem je ook een bepaalde
verantwoording. Of die functie nu vrijwillig is of niet en dan gaat prive tijdelijk
na de achtergrond. Als ik met iets bezig ben dan maak ik het ook af.

Ik zie dit gewoon zo... misschien komt het door dat ik een oude zak ben
en mij de normen en waarden nog met een paplepel zijn ingegoten.
 
Zal wel verkeerd vallen maar:

Als je een bepaalde functie hebt accepteert dan neem je ook een bepaalde
verantwoording. Of die functie nu vrijwillig is of niet en dan gaat prive tijdelijk
na de achtergrond. Als ik met iets bezig ben dan maak ik het ook af.

Ik zie dit gewoon zo... misschien komt het door dat ik een oude zak ben
en mij de normen en waarden nog met een paplepel zijn ingegoten.

Jij een oude zak, Bertje? Laat dat oude maar weg, en we hebben een deal.
(zie je, je kunt ook op deze manier steekjes uitdelen om je bericht wat kracht bij te zetten. En daar kan Ed nog wat leren)
Dit was een voorbeeld, Bert is OK, eenieder die normen en waarden hoog in het vaandel heeft, scoort bij mij.
Wat gebeurt er nu als Ed een permban krijgt? Dan ben ik ook weg. Daar zullen 24990 mensen heel blij om zijn. Zelf zit ik meer in de onzinhoek, Ed daarentegen was van een behoorlijke waarde voor dit forum.
Strijk het glad, ladys & gents, waarvoor zijn deze incidenten nodig?
Het forum moet behalve informatief nog een beetje leuk blijven.
Niet van die zware zaken zoals deze die eigenlijk nergens over gaan.
Ik kijk het nog even aan.
 
Zal wel verkeerd vallen maar:

Als je een bepaalde functie hebt accepteert dan neem je ook een bepaalde
verantwoording. Of die functie nu vrijwillig is of niet en dan gaat prive tijdelijk
na de achtergrond. Als ik met iets bezig ben dan maak ik het ook af.

Ik zie dit gewoon zo... misschien komt het door dat ik een oude zak ben
en mij de normen en waarden nog met een paplepel zijn ingegoten.

Waarom zal het verkeerd vallen?
We mogen hier toch van mening verschillen? Heb ik absoluut geen moeite mee hoor. Ik ben het niet met je eens en jij niet met mij.

Blijkbaar begrijpt niet iedereen dit democratische beginsel dus gaat men mij nu negatieve reputatiepunten toekennen.
Dat interesseert mij absoluut geen lor. Ik geil niet op reputatie of het maximaal aantal geschreven berichten.
Laten de mensen die dat wel belangrijk vinden lekker doorgaan met het toekennen van punten aan elkaar. :pompom:

Ik heb eerlijk mijn mening gegeven en ga nu verder met genieten van dit forum.

Allen een hele fijne avond toegewenst. :cool:
 
Jij een oude zak, Bertje? Laat dat oude maar weg, en we hebben een deal.
(zie je, je kunt ook op deze manier steekjes uitdelen om je bericht wat kracht bij te zetten. En daar kan Ed nog wat leren)
Dit was een voorbeeld, Bert is OK, eenieder die normen en waarden hoog in het vaandel heeft, scoort bij mij.

Ik kan daar wel tegen hoor..vind het zelf leuk.

Weet je wat ik tegenwoordig heel vaak zie...
er worden steekjes onder water gegeven maar zelf kan men niet zwemmen
of voor diegene die dit niet begrijpt...

Wie uitdeelt moet ook incasseren kunnen en dit kunnen tegenwoordig niet meer veel.
 
Ik kan daar wel tegen hoor..vind het zelf leuk.

Weet je wat ik tegenwoordig heel vaak zie...
er worden steekjes onder water gegeven maar zelf kan men niet zwemmen
of voor diegene die dit niet begrijpt...

Wie uitdeelt moet ook incasseren kunnen en dit kunnen tegenwoordig niet meer veel.
Hulde voor deze man...:thumb up:
 
Ik heb het eerder gezegd, doe mij zo'n aanval à la Ed. Leuk juist. Ik weet er waarschijnlijk wel raad mee.
 
Waarom zal het verkeerd vallen?
We mogen hier toch van mening verschillen? Heb ik absoluut geen moeite mee hoor. Ik ben het niet met je eens en jij niet met mij.

Blijkbaar begrijpt niet iedereen dit democratische beginsel dus gaat men mij nu negatieve reputatiepunten toekennen.
Dat interesseert mij absoluut geen lor. Ik geil niet op reputatie of het maximaal aantal geschreven berichten.
Laten de mensen die dat wel belangrijk vinden lekker doorgaan met het toekennen van punten aan elkaar. :pompom:

Ik heb eerlijk mijn mening gegeven en ga nu verder met genieten van dit forum.

Allen een hele fijne avond toegewenst. :cool:


En je neigt nu wel naar de Edje-toon. Ik was de negrepper niet. Mij boeit dat niet. Ik wil best herstarten met 0 punten. Of -2500, dan heb je 13 rooie. Veel leesplezier toegewenst.
 
Hier moet ik toch ff op reageren..

Waarom zal het verkeerd vallen?
We mogen hier toch van mening verschillen? Heb ik absoluut geen moeite mee hoor. Ik ben het niet met je eens en jij niet met mij.

Precies... zonder verschil van mening geen leuke discussie zolang
de mening van de andere maar respecteert wordt.

Blijkbaar begrijpt niet iedereen dit democratische beginsel dus gaat men mij nu negatieve reputatiepunten toekennen.
Dat interesseert mij absoluut geen lor. Ik geil niet op reputatie of het maximaal aantal geschreven berichten.
Laten de mensen die dat wel belangrijk vinden lekker doorgaan met het toekennen van punten aan elkaar. :pompom:

Zie je.. dat bedoel ik nu.. uitdelen en niet kunnen incasseren. De mening van anderen niet overwegen of ze misschien toch gelijk kunnen hebben.
En trouwens wat heeft dat hele verhaal hier nu met aantal geschreven berichten en punten te maken??

Ik heb eerlijk mijn mening gegeven en ga nu verder met genieten van dit forum.

Dit mag en is ook goed zo en of je dit nu leuk vind of niet
ik heb je +punten gegeven voor je EIGEN mening

Allen een hele fijne avond toegewenst. :cool:

Zelfde toegewenst..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan