Forum opent soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Forum opent soms niet krijg dan de standaard melding van firefox/IE kan pagina niet openen o.i.d. Cookies enzz opruimen helpt niet. En als die al opent dan gaat het wel heel erg traag.
 
en andere sites gaan wel goed ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Forum opent soms niet krijg dan de standaard melding van firefox/IE kan pagina niet openen o.i.d. Cookies enzz opruimen helpt niet. En als die al opent dan gaat het wel heel erg traag.
Hier met FF werkt het gewoon goed.
 
en andere sites gaan wel goed ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
ja dat check ik altijd. Probleem doet zich dus alleen hier voor.
 
ja dat check ik altijd. Probleem doet zich dus alleen hier voor.

Heb je het constant, of alleen op een bepaald moment (waardoor anderen het nu niet merken) ??
Het laatste uur hier in elk geval geen problemen gezien, dus moet het lokaal bij jou of in je regio zitten. Het zou een eventueel DNS probleem kunnen zijn, waardoor je computer niet weet waar Ziggo-gebruikers.nl zit.

Om dit te testen zou je tijdelijk even het ip-adres van deze website (94.228.131.61) in het bestand "hosts" te zetten wat in \windows\system32\drivers\etc staat.
Als je daar een regel toevoegt:
ziggo-gebruikers.nl 94.228.131.61
En daarna nog eens probeert, gaat het dan sneller ?
 
Heb je het constant, of alleen op een bepaald moment (waardoor anderen het nu niet merken) ??
Het laatste uur hier in elk geval geen problemen gezien, dus moet het lokaal bij jou of in je regio zitten. Het zou een eventueel DNS probleem kunnen zijn, waardoor je computer niet weet waar ziggo-gebruikers.nl zit.

Om dit te testen zou je tijdelijk even het ip-adres van deze website (94.228.131.61) in het bestand "hosts" te zetten wat in \windows\system32\drivers\etc staat.
Als je daar een regel toevoegt:
ziggo-gebruikers.nl 94.228.131.61
En daarna nog eens probeert, gaat het dan sneller ?
Het probleem doet zich nu niet meer voor, de laatste keer was even voordat ik de melding maakte.
Dus hoef ik niet te gaan testen. Ik weet zowiezo niet hoe ik die regel moet toevoegen, ik zie 6 bestandjes in die map, 2 met de naam hosts.
 
Ik heb het ook wel eens gehad, soms loopt mijn pc vast met een bezoek aan deze site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan