• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Meerdere smartcards definitief, goed nieuws voor AlphaCrypt CI-modules voor DTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft het zin om te upgraden van 3.18 naar 3.19?
Volgens mij waren er geen wijzigingen voor de werking in combinatie met het Irdeto Conditional Access System (CAS), dus als de AlphaCrypt Classic CAM nu goed werkt dan zou ik niet de moeite nemen om te upgraden.
 
Zover ik weet in iedergeval 3. Ik weet niet of je dan op je 4e wel gewoon basispakket kunt krijgen en dan die 3 geldt voor de extra pakketten.
 
Zover ik weet in iedergeval 3. Ik weet niet of je dan op je 4e wel gewoon basispakket kunt krijgen en dan die 3 geldt voor de extra pakketten.

Oke dat is wel jammer dan vooral omdat ze in de aankondigingen het altijd over 5 gehad hebben. Vindt 3 ook een raar aantal. Een gemiddeld gezin met 2 kinderen heeft 1 in de woonkamer en 3 in de slaapkamers. Dat wordt vechten om smartcards dadelijk :)
 
Kennelijk is het zo dat je tot 5 smartcards de extra keuze pakketten er gratis bij krijgt. Echter de premium pakketten tot een maximum van 3 smartcards. Dit was mij ook niet duidelijk maar blijkt uit een zin uit een enquete naar de klanttevredenheid van Ziggo die ik laatst via het ziggo-panel heb kunnen invullen.

Premium pakketten zijn dus EDL, Sport1, Film1 etc. waar je normaal al aardig voor in de portemonnee moet graaien.
 
Kennelijk is het zo dat je tot 5 smartcards de extra keuze pakketten er gratis bij krijgt. Echter de premium pakketten tot een maximum van 3 smartcards. Dit was mij ook niet duidelijk maar blijkt uit een zin uit een enquete naar de klanttevredenheid van ziggo die ik laatst via het ziggo-panel heb kunnen invullen.

Ja jammer. Net 1 te weinig. Denk dat 4 tv's in huis veel vaker voorkomt dan 3.
 
Kennelijk is het zo dat je tot 5 smartcards de extra keuze pakketten er gratis bij krijgt. Echter de premium pakketten tot een maximum van 3 smartcards. Dit was mij ook niet duidelijk maar blijkt uit een zin uit een enquete naar de klanttevredenheid van ziggo die ik laatst via het ziggo-panel heb kunnen invullen.
Dan proberen ze daar achteraf op die manier nog even een "positievere" draai aan te geven, maar dat is nooit als zodanig gecommuniceerd:

Ziggo-nieuwsbrief zei:
Belangrijk in 2009
• Als gevolg van een correctie voor inflatie wordt het maandtarief van een Televisie Z1-abonnement met € 0,35 verhoogd tot € 16,25.*
• Heeft u een abonnement op Alles-in-1 (Televisie, Internet en Telefonie van Ziggo), dan blijft uw maandelijkse abonnementstarief ongewijzigd.
• De snelheid van uw internetverbinding gaat aanzienlijk omhoog.
• Er komen nieuwe zenders in het digitale pakket.
• Sommige zenders worden verplaatst van het analoge pakket naar het digitale pakket.
• Het aanbod wordt uitgebreid met interactieve televisie.
De extra digitale abonnementen kunt u op wel vijf televisies in huis ontvangen, terwijl u maar één keer betaalt voor uw digitale zenderpakket(ten).**
• Als u een Televisie Z1-abonnement heeft, kunt u hiermee in HD televisie kijken en gebruikmaken van interactieve televisie (dus zonder extra abonnementskosten).

* Als gevolg van bestaande afspraken kunnen er in enkele gemeenten afwijkende standaardtarieven gelden.
Het voor u geldende tarief per 1 januari 2009 vindt u op teletekstpagina 400 van het Ziggo Servicekanaal en op www.ziggo.nl.
** Als u wilt genieten van digitale televisie heeft u per televisie een digitale ontvanger nodig. Op uw overige televisies blijft u het analoge pakket ontvangen.
 
Dan proberen ze daar achteraf op die manier nog even een "positievere" draai aan te geven, maar dat is nooit als zodanig gecommuniceerd:

Dat is wel heel lullig dan als ze het zelf officieel hebben aangekondigd. Geen handige actie van Ziggo.
 
Volgens mij staat bij de Samsungs achter het model een van de volgende codes:

T2WXXN of T2PXXN

De T2PXXN is de CI+ versie en de T2WXXN is de CI versie.

De XXN is de landcode voor Nederland, maar webwinkels willen nog wel eens spul uit het buitenland verkopen dus dan staat er wat anders dan XXN...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan