• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactieve TV topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja en bij de rest van de producten krijg je ook geen €209,- korting op een duur apparaat. Voor niks gaat de zon op.

Dus een sigaar uit eigen doos. Tweejarig vast contract met een abonnement van € 11,95 (met een summier aanbod).

Ik kijk niet alleen naar het twee jarig contract, maar ook naar het aanbod waar je een abonnement (twee jaar lang) voor moet betalen. Dan is het m.i. duurkoop.
 
Ik vind dat het aanbod afgelopen tijd wel aan het toenemen is. Je kunt ondertussen ook steeds meer programma's van NET5 en SBS6 bekijken.
 
wat krijg je precies voor die 16,95 p/mnd en dan 2 jaar, zit daar bij dan ook de 9,95 p/mnd voor digitaal totaal of komt dat er apart bij??
 
Faq itv

Hierbij een korte FAQ voor de liefhebbers, meegenomen van het werk:

FAQ HD PVR (Interactieve Televisie, VOD):
Wat is Interactieve Televisie?
Wat heb ik nodig om Interactieve Televisie te kijken?
Wat biedt de interactieve set-top box (STB)?
Waar is Interactieve Televisie beschikbaar?
Kan ik zelf thuis Interactieve Televisie installeren?
Hoe activeer ik Interactieve Televisie?
Hoe lang duurt de activatie van Interactieve Televisie?
Hoeveel films kan ik in SD opnemen?
Hoeveel films kan ik in HD opnemen?
Wat ik heb ik nodig om HD te kunnen kijken?
Kan ik de set-top box op mijn HiFi-installatie aansluiten?
Kan ik de set-top box op mijn home cinema set aansluiten?
Waarom kan ik geen interactieve programma’s opnemen?
Waarom krijg ik de melding “Preview periode verlopen”?
Waarom moet de hoofdaansluiting worden vervangen?
Waarom moet ik de breedbandversterker installeren?
Ik heb al een smartcard, kan ik deze gebruiken voor ITV?

--------------------------------------------------------------------------------

Wat is Interactieve Televisie?

Interactieve Televisie zorgt ervoor dat er interactie mogelijk is tussen de kijkers en de informatie die ze krijgen op het scherm.


--------------------------------------------------------------------------------

Wat heb ik nodig om Interactieve Televisie te kijken?

Interactieve set-top box.
Startpakket Interactieve Televisie.
Digitale televisie van Ziggo en een abonnement op een van de Interactieve Televisiepakketten.
Tot 1 september 2008 is het abonnement op Interactieve Televisie gratis.

U kunt de interactieve set-top box en het startpakket bestellen via de website van Ziggo.




--------------------------------------------------------------------------------

Wat biedt de interactieve set-top box?

Haarscherp beeld en perfect geluid.
Programma's opnemen, afspelen of een live uitzending pauzeren.
Ingebouwde harde schijf (160 GB).
Eén afstandsbediening voor uw ontvanger én televisie.
Dolby Digital 7.1 – Luisteren in de beste geluidskwaliteit (indien beschikbaar).
HDMI, dubbele SCART, DVB-C Compliant, 32 MB flash geheugen en 160 MB DRAM.



--------------------------------------------------------------------------------

Waar is Interactieve Televisie beschikbaar?

Met de postcodecheck kunt u controleren of Interactieve Televisie bij u al beschikbaar is.




--------------------------------------------------------------------------------

Kan ik zelf thuis Interactieve Televisie installeren?

Ja, dat kan.
Alle materialen die u nodig heeft voor de installatie en activatie zijn inbegrepen, inclusief een heldere installatie handleiding.
Heeft u hulp nodig bij installatie? Dan kunnen wij u die gratis aanbieden. Via de klantenservice kunt u een afspraak maken.




--------------------------------------------------------------------------------

Hoe activeer ik Interactieve Televisie?

U activeert Interactieve Televisie met behulp van uw abonneenummer. U vindt uw abonneenummer op uw bank- of giroafschrift.
Na activatie heeft u twee weken gratis toegang tot Interactieve Televisie.
U dient wel de antwoordkaart uit het startpakket ingevuld retour te sturen.



--------------------------------------------------------------------------------

Hoe lang duurt de activatie van Interactieve Televisie?

De activatie bestaat uit het activeren van het interne modem, download van nieuwste software en authenticatie van de gebruiker.

Het activeren van het modem duurt enkele minuten. Het kan zijn dat uw set-top box van de nieuwste sofware moet worden voorzien. De download van nieuwe software neemt ongeveer 15 minuten in beslag. Gedurende deze download geeft uw televisie géén beeld.
De authenticatie van de gebruiker duurt enkele minuten.




--------------------------------------------------------------------------------

Hoeveel films kan ik in SD opnemen?

Afhankelijk van de lengte van de films, kunt u op de ingebouwde harde schijf tot 80 uur opnemen.




--------------------------------------------------------------------------------

Hoeveel films kan ik in HD opnemen?

Afhankelijk van de lengte van de films, kunt u op de ingebouwde harde schijf tot 30 uur opnemen.
Uiteraard kunt u alleen films die in HD worden uitgezonden in HD opnemen.



--------------------------------------------------------------------------------

Wat ik heb ik nodig om HD te kunnen kijken?

Om HD te kunnen kijken heeft u een HD geschikte televisie nodig met een HDMI-aansluiting.
Het is niet mogelijk om via een Scart- of componentaansluiting HD televisie te kijken.




--------------------------------------------------------------------------------

Kan ik de set-top box op mijn HiFi installatie aansluiten?

Ja. De set-top box is voorzien van een optical audio out en een component audio out
Nb: als u de optische uitgang gebruikt kunt u het geluid van de HiFi installatie niet regelen met de meegeleverde universele afstandbediening.




--------------------------------------------------------------------------------

Kan ik de set-top box op mijn home cinema set aansluiten?

Dat kan. Indien u dit via Scart doet, is het belangrijk dat u de bovenste Scartaansluiting (TV) op de set-top box gebruikt.



--------------------------------------------------------------------------------

Waarom kan ik geen interactieve programma’s opnemen?

Dit is auteursrechtelijk niet toegestaan.




--------------------------------------------------------------------------------

Waarom krijg ik de melding “Preview periode verlopen”?

Wij hebben binnen de termijn van 14 dagen uw inschrijfkaart niet ontvangen.





--------------------------------------------------------------------------------

Waarom moet de hoofdaansluiting worden vervangen?

Zie installatie iTV handleiding.





--------------------------------------------------------------------------------

Waarom moet ik de breedbandversterker installeren?

Dit is nodig om de kwaliteit van het signaal te waarborgen.





--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb al een smartcard, kan ik deze gebruiken voor iTV?

Ja dat kan. U dient nog wel het juiste abonnement af te sluiten.
 
Ik vind dat het aanbod afgelopen tijd wel aan het toenemen is. Je kunt ondertussen ook steeds meer programma's van NET5 en SBS6 bekijken.

Ik merk dat je enthousiast bent over iTV, wat heeft voor jou de doorslag gegeven om dit aan te schaffen.
 
Ik merk dat je enthousiast bent over iTV, wat heeft voor jou de doorslag gegeven om dit aan te schaffen.
Ik was tester en heb het apparaat voor 150euro. Voorlopig ga ik geen 5 euro per maand betalen voor "net gemist". Het werkt wel erg mooi, zoeken is wel lastiger van uitzendingen en 10 dagen terug vind ik erg weinig.
 
Gisteren via de telefoon ook interactieve TV besteld. (inc. abbonement) Aan de telefoon zijden ze dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen was. Hoop dat ze het kunnen waarmaken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had mijn vraag al in een ander topic gesteld, maar ik denk dat hij beter hier neergezet kan worden aangezien ik geen tester ben:

Ik heb sinds twee weken ook het Ziggo iTV. Helaas werkt tot nu toe het interactieve gedeelte nog steeds niet. Ik heb al wel 20x gebeld met Ziggo, maar het blijkt dat maar weinig mensen getraind zijn voor iTV.

Ik bij uitzending gemist wel per dag bekijken welke programma's beschikbaar zijn, maar het lukt mij niet om ze af te spelen. Nergens in het scherm zie ik een knop 'afspelen' of 'downloaden' staan. Ook werkt de 'OK' knop hier niet.

Wat is nu het probleem?
 
Ik heb dus hetzelfde probleem....blijkt dat mijn 2e tuner geen ontvangst heeft, eerste staat wel op 100%
Denk dat het daar mee te maken heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan