• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo aanbevelen aan vrienden/familie

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Vijver

Even een korte vraag tussendoor. Wie durft het om Ziggo aan te bevelen bij familie en kennissen? Je weet dat als je dat doet, alle schuld van falen op jouw schouders terecht komt. Ik heb zo 6 potentiele ziggo-abbo's, maar ik brand me er mooi niet aan, wetende dat die mensen nu een tragere, maar wel 24/7 connectie hebben.Tijdens mijn eigen aanvraag heb ik hier en daar een balletje opgegooid, dat doe ik nu niet meer. Ook al loopt het hier redelijk goed. Ik ben niet binnengehaald door die domme ziggo -commercials op de radio, ik volg altijd wel het breedband gebeuren. Een ieder kan toch weten dat een aanvraag voor een 100mbits connectie bij een lokale kabelboer gedoemd is te mislukken. Heb ik, en vele anderen , nog geluk. Maar zoals de situatie nu is, zal ik ziggo bij niemand aanbevelen. Voor mij eigenbelang, voor ziggo klanten.( lees laatste zin in mijn eigenbelang, mijn stilzwijgen of neersabelpraktijken, kost ziggo klanten).
 
Ik zelf heb nooit problemen gehad met Ziggo, dus ik heb regelmatig Ziggo aanbevolen bij familie en kennissen.

Bij 1 is er iets misgegaan, maar dat was gelukkig zo opgelost.
Allen zijn verder zeer tevreden.
 
@Vijver, ik geloof dat men internet van Ziggo 2 maanden vrijblijvend kunnen uit proberen( pin me er niet op vast), gaat het vlekkeloos kunnen ze die andere altijd nog opzeggen. Ikzelf heb meerdere kennissen/familie Ziggo aanbevolen, bij één iemand een vertraging in telefonie, maar voor de rest alles goed verlopen.
 
@Vijver, ik geloof dat men internet van Ziggo 2 maanden vrijblijvend kunnen uit proberen( pin me er niet op vast), gaat het vlekkeloos kunnen ze die andere altijd nog opzeggen. Ikzelf heb meerdere kennissen/familie Ziggo aanbevolen, bij één iemand een vertraging in telefonie, maar voor de rest alles goed verlopen.

Dit is wel wel ideale situatie, maar het aanloopgezeik dat ik heb gehad, wens ik niemand toe, de acute problemen van mensen die nu ziggo klant zijn, heb ik zelf ook niet, en wens ik ook niemand toe. Voordat je mij reclame hoort maken voor ziggo, zijn we echt een bergetappe verder. Ik ben nu vrij mild gestemd tov van ziggo, maar eigenlijk klopt er nog niet zoveel van. Verkeerde bedragen, verkeerde termijnen, verkeerde rekeningnrs. Ook al haalt iemand z'n volle downloadsnelheid., de administratie van ziggo staat nu ook niet bepaald open voor nieuwe klanten. Zit je eenmaal in het incassoweb, dan gaat dat wel goed, geeft ook niets, als daar iets tegenover staat, en daar zit de discrepantie. Of Oud-Hollandsch, dar wrikt de schoen.
 
@Vijver, ik geloof dat men internet van Ziggo 2 maanden vrijblijvend kunnen uit proberen( pin me er niet op vast), gaat het vlekkeloos kunnen ze die andere altijd nog opzeggen. Ikzelf heb meerdere kennissen/familie Ziggo aanbevolen, bij één iemand een vertraging in telefonie, maar voor de rest alles goed verlopen.

Prezies op deze basis heb ik het zelf ook al meerdere keren wat aanbevolen. Tuurlijk gaat er wel eens wat mis, gebeurd bij ADSL net zo goed (aanbevolen of niet)
 
Prezies op deze basis heb ik het zelf ook al meerdere keren wat aanbevolen. Tuurlijk gaat er wel eens wat mis, gebeurd bij ADSL net zo goed (aanbevolen of niet)

Klinkt heel mooi. Dus je houdt je bestaande adsl aansluiting gewoon aan? Monteur van ziggo maakt voor nop je aop in orde voor strak kabelinternet? Na de proefperiode gewoon zeggen, nee, dank u, niets voor mij. Werkt het echt zo bij ziggo? Die paar maandjes overlap van dubbele provider neem je dan wel voor lief. Maar er zijn ook nog andere reden om ziggo niet aan te bevelen, lees de topics snelheid. Ik durf het nog steeds niet aan te bevelen. At random blijft het crappy.
 
Ik begrijp je standpunt Vijver, maar als men het niet probeert, komt men er nooit achter. Zo heb ik met men eerste ADSL verbinding 6 maanden moeten wachten tot ik eindelijk verbinding had:rolleyes:. (ook aanbevolen door een kennis).
Ik was ook best huiverig toen ik Ziggo kreeg, aansluiten en voila, het werkte. Het neemt niet weg dat er talloze abonnees zijn waar het niet goed werkt, maar blijf positief, ga nooit van het slechtste uit( goden verzoeken).
 
Ik begrijp je standpunt Vijver, maar als men het niet probeert, komt men er nooit achter. Zo heb ik met men eerste ADSL verbinding 6 maanden moeten wachten tot ik eindelijk verbinding had:rolleyes:. (ook aanbevolen door een kennis).
Ik was ook best huiverig toen ik Ziggo kreeg, aansluiten en voila, het werkte. Het neemt niet weg dat er talloze abonnees zijn waar het niet goed werkt, maar blijf positief, ga nooit van het slechtste uit( goden verzoeken).

Nou, ik ga het niet proberen. Want los van ziggo, krijg je ook nog dat router geouwehoer, het forum staat er vol mee. Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik ziggo aan niemand aanbeveel, ik heb daar geen zin in.
 
Ik begrijp je volledig, maar reclame maken via mond tot mond gebeurd nou eenmaal op basis van ervaring.
Zelf ben ik ooit van ISDN overgegaan naar @Home (spottend @Slome) snel werken deed het toen niet vlekkeloos, maar ik was voor één prijs wel 24/7 online. En ook nu is er wel eens een kleinigheidje, dat hou je.
Maar in het algemeen genomen ben ik zelf wel zeer tevreden. Maar qua advies aan anderen hangt het ook af wat hun wensen zijn.
Maar jou punt over het AOP aanpassen is heel goed zelf te doen hoor, doe ik al jaren, en als ik van ziggo één euro kreeg voor elk aangeloten AOP door mij en de rest van de instalatie(s) dan kan ik nu op vakantie naar een mooi plekje.
 
Zou Ziggo zeker aanbevelen, heb dat ook meermalen gedaan. Net zoals ik mensen in UPC gebied UPC aanraad overigens. Kabel heeft veruit de meeste potentie naar mijn mening.

Voor de meeste mensen is nml de Alles-in-1 aanbieding véél goedkoper dan ADSL+Analoge kabel+telefonie wat ze nu hebben.

Ik zeg er altijd alleen wel bij dat je pech kan hebben en alles bij de aansluiting fout gaat. Gelukkig komt dat niet vaak voor (iig niet bij mensen uit mijn omgeving, dit forum zou je soms anders doen geloven, maar mensen bij wie alles vlekkeloos gaat posten natuurlijk niet).
Maar dit geld helaas voor elke provider, en zeker niet alleen Ziggo.

Enige wat ik echt afraad is interactieve TV. Te duur, te weinig aanbod en meer storing dan dat het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan