• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Softwareupdate ??? Misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog iets was mij niet duidelijk is:

Ben ik dan mijn opnames ook kwijt ??

Nee, maar je kunt wel kiezen tussen een reset en terug naar eerste installatie.
Ik zou eerst kiezen voor een reset.

Heb je veel op je schijf staan?
 
Nee, maar je kunt wel kiezen tussen een reset en terug naar eerste installatie.
Ik zou eerst kiezen voor een reset.

Heb je veel op je schijf staan?

Schijf staat aardig vol, maar moeders heeft daar nog dingen op staan die ze graag wil zien. Een reset lijkt mij dan verstandig, daarmee blijft de inhoud op de schijf staan. Eerste installatie is dus ook inclusief lege schijf, daar zit ik niet op te wachten :)
 
Laat even weten of de reset zijn nut bewezen heeft.
Evt wil ik wel uitproberen of een eerste installatie een geformateerde harddisk tot gevolg heeft. Bij mij staat er nog maar weinig op omdat de onze te koop staat.

Ik wil dus wel proefkonijn spelen :wink:.

Ik hoor het wel.
 
Zojuist een reset gedaan. Opnames staan er nog op en was zeer snel klaar. Ding zapt nu een stuk sneller, maar het naar de Libary gaan is nog steeds wel traag. Zal wel komen omdat er veel in in staat. Ik zal mijn moeder eens vragen om hem leeg te kijken en dan ga ik hem weer resetten maar dan ook gelijk formatteren.
 
Hoe vol staat hij en zit de originele schijf er nog in?
 
klinkt aantrekkelijk om dus te resetten

Kan sowieso geen kwaad. Er wordt wel eens aangedragen dat regelmatig resetten juist noodzakelijk is?
Ik ondervind eigenlijk geen problemen met de Samsung.
 
heb ook geen problemen met de samsung en heb er 2 alleen nu inderdaad dat zappen
 
94GB gebruikt van de 112GB, de originele schijf zit er nog in :)

Vrij vol dus. Het kan zeker geen kwaad als je de programma's gekeken hebt om de schijf een keer te formatteren. Heb je weer een "schone" schijf.
Wanneer heb je dat voor het laatst gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan