• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen z3i meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het enige dat we weten is dat het na 1 juli gaat gebeuren. Hoelang het duurt voordat iedereen over is is gokken.
 
het omzetten waarschijnelijk niet zo lang het wachten op decoder etc wat langer denk ik.
 
Ik wacht rustig af ook op de brief want heb daar nog niks van gekregen dus keek net raar op dat 1 juli Ziggo snelheid om hoog gooit

Het enige dat we weten is dat het na 1 juli gaat gebeuren. Hoelang het duurt voordat iedereen over is is gokken.
 
z3i afgelopen

jammer heb ook brief gehad krijg nu digi tv en rest er bij wat ik niet echt nodig heb maar de snelheid als ze per 1 juli dat ook werkelijk doen is dat mooi meegenomen

maar eerst zien dan gloven
modem is er al docsis 3

peter

ps: en waneer krijgen de aio extra de modems voor docsis3

zal wel ff duren
 
volgens mij houden gewoon oude modem lijkt me sterk dat ze willen omruilen nu al docsis 3.0 modem is.
want zit al telefonie op de modem.
 
Als alle Z3I abonnees hun nieuwe modem hebben, is het logisch dat erna de andere abonnementen aan de beurt zijn voor modemomruil.
De planning is dan om - vanaf -1 juli de verhoging door te voeren.
Er zijn natuurlijk klanten de geen technische kennis hebben, daar kan het mogelijk wat langer duren voordat zij de modem hebben geinstalleerd.
Het enige dat we weten is dat het na 1 juli gaat gebeuren. Hoelang het duurt voordat iedereen over is is gokken.
 
reply

dus z3i /aio per 1 julie is eerst aan de beurt met verhoging

we hebben al de modems

als goed makertje


peter
 
Had je niet de groentenboer aan de lijn :schater:

Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat je dat gevoel wel eens krijgt hoor....
Ik heb zeker geen slechte ervaringen met de helpdeskmedewerkers zelf, zij doen hun best, zijn behulpzaam, maar het grote probleem is (volgens mij), dat er door Ziggo zaken veranderd worden of diensten geleverd worden etc. die intern niet goed aan de helpdeskmedwerkers doorgegeven worden.
Tja, dan kan je nog zo'n goede medewerker van de helpdesk zijn, maar als ze van het bedrijf ziggo geen goede informatie krijgen, dan kunnen ook zij niet verder helpen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan