• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Preview periode 6 a 8 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik denk niet dat je iemand gaat vinden die je kan vertellen exact wanneer je previewperiode afloopt. Een aantal kaarten zijn verscheept met een verlengde periode, die nummers hebben ze niet allemaal lopen noteren want als ze dát hadden gedaan, had je het kreng niet meer hoeven activeren. Gewoon afwachten maar, hoewel ik zelf nog niet heb gehoord van een periode langer dan tien weken.
 
Als je m telefonisch laat activeren is het over het algemeen binnen enkele uren geregeld, dus een week of langer is ietwat overdreven.
Zucht... voortaan alles maar 1 op 1 vertellen, dan kan men het zogenaamde sarcasme ook herkennen.

Grappig... ach ja, men moet gewoon reageren, al is het maar een reactie over een futiliteit. DD? Gefeliciteerd met je 10e week. Van harte...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aankomende dinsdag bij mij ook 10 weken.:applause::applause::applause:
 
Inmiddels is hier de 9de week ingegaan. ( even hopen dat ze een aantal smartcards vergeten om te zetten :oyeah: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan