Gehacked

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

menno47

Het lijkt er op dat er hackers bezig zijn ! Klik in dit forum op Home (linksboven)
o.a. de volgende tekst met een Marokkaanse vlag:

ه
We will Not stop Hacking..
Hacked by Dns Team For the Second Time...
Sorry Admin--But Your security = 0 :)

## Contact Member In Dns Team For Any help Or Www.Dns-Team.Com : ##
PR0H4CK3RZ​
Room-Hacker​
 
Maken er een sport van om sites te hacken en er een ranking van te maken.

Ik neem aan dat er het een en ander uit de logs te halen is, dan zou ik een procedure starten en er werk van maken.
 
https://ziggo-gebruikers.nl/ is nu niet meet te bereiken !

Forbidden

You don't have permission to access / on this server. ziggo-gebruikers.nl
Jawel, daar stond even geen index bestand meer :)
nu linkt het door naar het forum....

Lijkt of alle domeinen van onze hoster er last van hebben die op de server draaien waar wij ook op zitten. Ben druk aan het puin ruimen.. forum draait in elk geval nog na terugzetten van wat bestanden.

grappig hoor dit soort jongens...
 
Een paar X geprobeerd....maar nu lees ik net het "probleem" :rolleyes:
 
Die :censored:komen er wel weer af met een gezellig taakstrafje.
Ik had ze liever de punt van mijn werkschoen in hun :censored:gegeven
 
Hebben meer mensen problemen met het benaderen van dit forum ? Het lukte mij dus pas nu om weer verbinding te krijgen !
 
Hebben meer mensen problemen met het benaderen van dit forum ? Het lukte mij dus pas nu om weer verbinding te krijgen !

Dat klopt. De hostingprovider is bezig met terugzetten van backups.
Niet alleen bij ons was de boel gehacked, maar blijkbaar alle sites op de server waar wij op draaien.

Tot mijn verbazing was de boel ineens dood, nadat ik zelf het forum al weer online had. Maar dat kwam dus vanwege die terugzet-actie.

Die is nog niet klaar, alles is nog wel traag, hopelijk wordt dat beter als alle sites op de server teruggezet zijn en de belasting wat afneemt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan