• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo modem activatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Svennos

Ik heb nu 2 weken het starters pakket voor Ziggo Internet Z3/Telefoon Z1 in huis. Helaas krijg ik echter de Motorola modem niet geactiveerd. Ik zie wel de activatie web pagina, maar de activatie codes worden niet geaccepteerd (pc zit direct aangesloten, zonder router). Ik heb inmiddels diverse keren met Ziggo contact gehad maar het blijkt dat mijn product aanvraag status op “3 van 6 “staat waar blijkbaar “4 van 6”nodig is om de modem succesvol te kunnen activeren.
Nu zojuist weer gebeld en men gaat nu via een speciale afdeling mijn modem remote activeren, men zou dit al eerder doen, maar zoals je begrijpt is dit nog niet gelukt.
Ik heb eerlijk gezegd niet veel vertrouwen dat de activatie nu wel gaat lukken, ik moet nu maximaal 3 werkdagen wachten. Hebben meer mensen deze problemen ervaren ? Zoja ging het toen ook allemaal zo moeizaam? Ik ben nu al haast 2 weken bezig met deze ellende ….
 
uhhh ja, ik heb ook op dit moment nog een zeer nare ervaring....
Ik had los internet van ziggo en dacht ik ga overstappen op een alles in 1 bundel op 11 maart.
Sindsdien de monteur(was toch gratis) langs is geweest heb ik een internet Z2 abbo in me modem staan en geen telefonie.
Ik heb inmiddels meer dan 15 keer contact gehad met de helpdesk.
2 x een monteur ingepland, die 2 x door ziggo is afgezegd want het kon op afstand. Je raad het al, lukt niet.
Vorige week gebeld en gelukkig, me klacht is inminddels naar een zgn error-team gestuurd die de ietwat serieuze klachten afhandelen.
Van de week, woensdag, eindelijk me internetsnelheid wat het zou moeten zijn volgens mijn bundel(en dus niet traag Z2).
Ik vandaag weer bellen, schijnt er weer wat veranderd te zijn en moet ik me modem resetten. Zo gezegd, zo gedaan....en tadaa nu kom ik op een activerings pagina van ziggo, MAAR: Helaas het is ons niet gelukt om uw modem te activeren, neem contact op met de helpdesk.

Ik vind het te triest voor woorden dat ik vanaf 11 maart met dit probleem zit. En ik heb geen goed woord meer over voor de helpdesk, wat een stelletje ondeskundige mensen zitten daar. Een ieder met zijn eigen oplossing, een ieder met zijn eigen idee wat er mis is en dan pas na een maand(na 10 x contact) krijg ik eindelijk de status: jaaa jongens, dit is echt een probleem, dit gaat naar een error-team.

En al;s je denkt dat het error team even contact met je opneemt als ze een MAC adres nodig hebben? Neej hoor, ik belde zelf en de medewerker vertelde me dat ze dit adres nodig hebben om verder te kunnen....
Als je denkt dat ze even bellen omdat me modem gereset moet worden om hem opnieuw te activeren? Nee hoor, ik belde gister zelf(omdat afgelopen woensdag de medewerker mij kon vertellen dat er toch maar een monteur ingeplant moest worden) en deze medewerker kon me dus vertellen dat er geen monteur moet komen en kon me ook vertellen dat ik me modem moest resetten.

Ziggo, ga vooral zo door.
Ik heb totaal niet het gevoel serieus genomen te worden met mijn klacht, terwijl je dat toch wel mag verwachten met dit serieuze probleem.

Nu maar via me telefoon abbo op internet want ik heb niks anders
 
activeren modem

Hoi,
Weet iemand welke stappen je moet nemen om een modem te activeren.
Ik heb na verhuizing een brief van ziggo gekregen waarin staat dat het modem geactiveerd moet worden met de code en wachtwoord, maar er staat in de brief niet hoe dat in zijn werk gaat.
Groeten
Maarten
 
Hoi,
Weet iemand welke stappen je moet nemen om een modem te activeren.
Ik heb na verhuizing een brief van ziggo gekregen waarin staat dat het modem geactiveerd moet worden met de code en wachtwoord, maar er staat in de brief niet hoe dat in zijn werk gaat.
Groeten
Maarten
Als je in een ander gebied gaat wonen zal je modem daar niet standaard werken, zodra je dan wilt internetten kom je niet op internet, maar kom je uit op de activatie pagina. Daar vul je dan de gegevens in die je in de brief kreeg en daarna werkt je internet weer. Verhuis je vlak in de buurt dan zal alles misschien gelijk al werken zonder opnieuw te activeren. Bewaar de brief met codes wel, want die blijft gelijk, als je ooit om de een of andere reden weer opnieuw moet activeren (bij een ander modem bijvoorbeeld) heb je die gegevens weer nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan