• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax Duovisio iPVR-9200C Zwarte editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jan_Assen

Ik ben deze nog niet tegengekomen op de Humax site maar vanmiddag gezien bij S&F een zwarte versie van de Humax Duovisio iPVR-9200C voor € 319,-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor EUR 245 bij coolsound.nl. Maar verder geen reclame hoor...
 
Vorige week gekocht bij extremediscount.nl, lekker dichtbij afhalen.

Bevalt goed, jammer dat je niets op dvd kan zetten. Kan er wel een pc aanhangen maar het is nog de trage usb versie. Een externe hd eraan om iets over te zetten is beter.
 
Ik heb er ook een gehaald en m'n zilveren 9200 staat op marktplaats. Waarom ik niet wacht op de HD versie? Ik denk dat ie te duur gaat worden, er nog te weinig HD content is en er ook nog een keer een HD abonnement erover heen komt a 3,95. Het houd een keer op!! :roll:

En deze zwarte past mooi bij mijn andere apparatuur....ipv de HD fox versie.
 
Gisteren de Wehkampversie gekregen, 233 euro, in november besteld tijdens een 10% kortingendagen actie.
Nu al tevreden.

Oja, zilveren versie besteld, compleet uitverkocht, maandag gebeld "he hoe lang duurt het nog, het ding staat op uitverkocht, uh doe de zwarte maar". Resultaat 1 dag later al binnen voor dezelfde prijs.

En ja, nu is het 279 bij Wehkamp, 30 euro duurder dan eind november

Wim
 
Oja, zilveren versie besteld, compleet uitverkocht, maandag gebeld "he hoe lang duurt het nog, het ding staat op uitverkocht, uh doe de zwarte maar". Resultaat 1 dag later al binnen voor dezelfde prijs.

En ja, nu is het 279 bij Wehkamp, 30 euro duurder dan eind november

Wim

De zilveren wordt niet meer geleverd door Humax althans dat zegt de leverenancier van mijn Zwarte Hummy (Coolsound voor 235,-)
 
MediaMarkt probeert em nog steeds stug voor 299,- te verkopen :mrgreen:
Heb ze een afdrukje van dit forum (bedankt voor de tips!) onder de neus gedrukt en liep er mooi mee naar buiten voor 255,-. Nog een tientje te duur, maar dan had ik em tenminste meteen. Samen met 3 andere 'klagers' die blijkbaar ook dit forum lezen trouwens, was wel grappig!

Wel na overleg met een heel leger chefs en managers, maar blijkbaar activeren de woorden "dan koop ik hem daar toch?" van 4 klanten tegelijk toch nog wel iets bij MediaMarkt...
 
Had je niet beter vanuit Goor naar Enter kunnen rijden? Daar zit een toko die 'm nu voor €232,95 levert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan