• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bellen met ZIGGO

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDfan

Forum Gebruiker
Berichten
2
Als oud Multikabelaar valt mij op dat het bellen met Ziggo via uiteraard weer een 0900-nummer even een factor 10 duurder is geworden. Merkwaardig, je zou toch mogen verwachten dat na de fusie dit goedkoper zou worden door besparingen door schaalvergroting. Zelfs de ABNAMRO is goedkoper te bellen, dat zegt toch wel wat.
 
Als oud Multikabelaar valt mij op dat het bellen met Ziggo via uiteraard weer een 0900-nummer even een factor 10 duurder is geworden. Merkwaardig, je zou toch mogen verwachten dat na de fusie dit goedkoper zou worden door besparingen door schaalvergroting. Zelfs de ABNAMRO is goedkoper te bellen, dat zegt toch wel wat.


Ik ben in een jaar meer geld kwijt aan het bellen van de abn, dan naar de klantenservice van ziggo:), die bel ik nooit. Ik ben met je eens dat 10 cent per minuut aan de hoge kant is voor een klantenservice, echter als het blijkt dat de wachttijden straks ook 10x minder zijn geworden, maakt het ook weer niks uit..... we zullen zien!
 
Als oud Multikabelaar valt mij op dat het bellen met Ziggo via uiteraard weer een 0900-nummer even een factor 10 duurder is geworden. Merkwaardig, je zou toch mogen verwachten dat na de fusie dit goedkoper zou worden door besparingen door schaalvergroting. Zelfs de ABNAMRO is goedkoper te bellen, dat zegt toch wel wat.

Je kunt je ook (gratis) laten terugbellen op dit moment, vul op de website je postcode/huisnummer en telefoonnummer in en ze bellen je terug.....
 
Je kunt je ook (gratis) laten terugbellen op dit moment, vul op de website je postcode/huisnummer en telefoonnummer in en ze bellen je terug.....


Oja, dat is ook zo... goed actie van pearle.... uhh ziggo:-P
 
ik heb gisteren een paar keer gebeld maar ik had een medewerker wel snel aan de lijn
 
Je kunt je ook (gratis) laten terugbellen op dit moment, vul op de website je postcode/huisnummer en telefoonnummer in en ze bellen je terug.....

Heb dit gisteren gedaan, ze zouden mij dan terug bellen vandaag tussen 10:00 uur en 12:30 uur. Inmiddels is het 13:24 maar nog niks gehoord:?

Toch maar zelf eens contact opnemen, wil namelijk al mijn losse dingen van @home wel omzetten naar alles in 1 Z3.
 
ik heb gisteren een paar keer gebeld maar ik had een medewerker wel snel aan de lijn
Ook hier meteen een medewerker aan de lijn gehad, het lijkt er op dat het wat sneller gaat als bij het oude @home :-P

(de oude gegevens van athome worden nog overgezet naar ziggo, dat scheelt een nieuwe aansluiting, (alles-in1extra) en me upload word verdubbeld) :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan