• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Decoder vindt niet alle zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
De volgende gegevens heb ik van de decoder kunnen halen:
IRD Serial Num: 4660 Loader Version:3.1
Manu ID: 50 Hw Version: 4
Loader Seq Num: L-4 Key Sequence: 4
Variant: 33113 Key Sys ID: 89
Key status: OK Key Version: 0
BIN2IRD Version: 3.1q BIN2IRD Serial Num: 0001
Sign date: 26/06/06 DLoad date: 05/07/06 <-----------------------
Sign Time: 14:58:18 Dload time: 05/07/06 <-----------------------
Dload During: 0:2:46 Image1 size: 1178880

Ik zag jou posting vandaag.

De lange pijlen geven aan dat dit afwijkt bij mij!
Ik heb nl. WEL MisdaadNet (119) op de "Samsung".
Herstel; Panasonic

Dload Date 18/09/06
Dload Time 11:27:15

De rest is gelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zag jou posting vandaag.

De lange pijlen geven aan dat dit afwijkt bij mij!
Ik heb nl. WEL MisdaadNet (119) op de Samsung.

Dload Date 18/09/06
Dload Time 11:27:15

De rest is gelijk.

Beste Henk56
Even voor de duidelijkheid, het gaat om de Panasonic decoder, niet om een Samsung zoals je aangeeft. Bedoel je ook de Panasonic, maar was het een typefoutje?
 
Beste Henk56
Even voor de duidelijkheid, het gaat om de Panasonic decoder, niet om een Samsung zoals je aangeeft. Bedoel je ook de Panasonic, maar was het een typefoutje?

idd. Het bekende typefoutje :evil: speelde parten.
Ik bedoel dus de Panasonic!
 
Dload Date 18/09/06
Dload Time 11:27:15

De rest is gelijk.

Dat klopt, wat je daar laat zien is de 'download datum/tijd' van de software. Dat is dus de datum wanneer jij je box hebt geupdate. Dat zal bij iedereen dus anders zijn.
 
Ik heb hetzelfde probleem, maar wat is de oplossing?

Ik mis drie regionale zenders die wel in mijn pakket zitten. Ik heb meerdere keren de Panasonic TU-DC40RD gereboot en ook de software update gedaan.
De ontvangststerkte is 63% en bij het scannen vind de decoder 131 TV zenders (ik heb een proefabbonement en krijg daarom het hele regionale pakket) Ik heb het aantal zenders dat ik ontvang nageteld en dat zij er 131, ik zou dus minstens 134 zenders moeten hebben. Mij is gesugerreerd door de helpdesk eens wat met de coax kabel te experimenteren, tot nu toen geen resultaat.
Ik kan mijn geen reden bedenken waarom uit de stream niet alle zenders worden gedecodeerd. De ontvangst van deze zenders is van prima kwalitiet
Wanneer ik de coax analoog op de TV aansluit heb ik prima ontvangst van alle overgebleven zenders van het analoge pakket. Wat kan ik nog meer zelf proberen? of weet iemand een oplossing voor het probleem?
 
Ik mis drie regionale zenders die wel in mijn pakket zitten. Ik heb meerdere keren de Panasonic TU-DC40RD gereboot en ook de software update gedaan.
De ontvangststerkte is 63% en bij het scannen vind de decoder 131 TV zenders (ik heb een proefabbonement en krijg daarom het hele regionale pakket) Ik heb het aantal zenders dat ik ontvang nageteld en dat zij er 131, ik zou dus minstens 134 zenders moeten hebben.......

Persoonlijk vind ik (nu) dat de Pana. geen goede ontvangst levert voor de 'hogere gelegen' kanalen (voor de Humax iHDR5050C is het geen enkel probleem!).
Een aantal kanalen wordt bij mij niet 'zichtbaar' maar als ik op de Info-toets druk zie ik wel de zender info!
Dit geldt bij de kanalen 754-818Mhz dan laat die het vaak afweten, zou het ouderdom zijn?
(Nogmaals de Humax heeft er geen moeite mee!)

Is dit bij jou ook het geval?
 
Hogere frequencies

Ik bedoel met de hogere frequencies niet het digitale kanaal waarop al de kanalen digitaal worden gemoduleerd maar de hogere kanalen van het gedemoduleerde signaal en dat is alleen maar een nummer, dat is geen frequentie. Dus bv Ned 1 zit op kanaal 1 en de regionele TV kanalen op 980-998 de frequency van het digitale kanaal is 450 Mhz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan