• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verrassingszenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een keer om het af te leren....
Deze thread gaat erover dat iedereen met een Alles-in-Een pakket tot 3 Feb 2010 gratis naar Eredivisie Live Kanaal 1 kan kijken, zonder daar voor te betalen ?
Ik heb het AIE pakket en heb hem inderdaad gehouden in Hoofddorp, maar iemand in Zoetermeer met AIE is sinds 1 November Eredivisie Live, kanaal 1 kwijt (Preview periode verlopen).

Krijg iedereen het of niet iedereen ?

Als iedereen het zou moeten hebben met AIE dan gaan we de beroemde HD maar weer eens bellen.....
H.
 
Ik heb het AIE pakket en heb hem inderdaad gehouden in Hoofddorp, maar iemand in Zoetermeer met AIE is sinds 1 November Eredivisie Live, kanaal 1 kwijt (Preview periode verlopen).

Krijg iedereen het of niet iedereen ?

Nee, alleen de PLUS en EXTRA abonnementen. Bij BASIS zit het verrassingspakket niet. Die hadden het verleden maand omdat alle digitale kijkers de zender hadden.

Kan je op de website van Ziggo terugvinden
Basis: https://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/basis (geen verassingzenders gemeld daar.)
 
GEEN verrassingszenders

Mij en anderen zijn vanaf 2 november verrassingszenders beloofd. Ik kijken....bv...eredivisie live op kanaal 421. Niks...nada. Ook de andere 4 beloofde zenders zijn er niet. Het gekke is dat ik VOOR 2 november wel een hele tijd naar bv. Eredivisie Live 1 heb kunnen kijken...rara rara ra hoe kan dat? En...ik heb een PLUS-abonnement, GEEN basis.
 
Verrassingszenders opgelost

Het probleem met de verrassingszenders is intussen opgelost. Ik krijg (na 2 telefoontjes) op alletwee mijn digitale Humax-ontvangers de verrassingszenders nu wel binnen.
Dus, zeker in dit geval, valt er weinig te klagen over de service van Ziggo. Het bedrijf was natuurlijk WEL vergeten het signaal voor de ontvangst van de 5 verrassingszenders naar mijn 2 smartcards door te sturen. Maar het heeft dan weer WEL het probleem snel en adekwaat opgelost. Bravo!
 
Maar het heeft dan weer WEL het probleem snel en adekwaat opgelost. Bravo!

Bij goed nieuws hoor je mensen niet vaak inderdaad. Al de negatieve berichten, zoals bij Radar enz, vallen bij toch voor een groot deel weg als je kijkt hoeveel tevreden klanten er zijn.

Over de verrassingszenders, Ik had zelf eerst ook over het "alles in 1 plus en Alles in 1 extra" heen gelezen en keek al uit naar een paar maanden Ere devisie live kijken, maarja dat was mijn fout. Ik heb alleen digitale televisie dus het ging voor mij niet op.

Ik ben voorals nog tevreden over de diensten die ik af neem bij Ziggo maar ben van mening dat je door de vele acties het perspectief wel eens kwijt kan raken...
 
Vijf nieuwe Verrassingszenders
Voor de periode van 1 februari t/m 3 mei zijn de vijf nieuwe Verrassingszenders:
101TV
Ongecensureerd, jong, humoristisch en interactief: dat is 101TV. Het tempo is hoog, de toon is open en betrokken. Ranking the Stars, De Badgasten, Spuiten en Slikken en nog veel meer op kanaal 140
Zappelin24/Familie24
Overdag genieten de kinderen van de kwalitatieve programma's voor de jeugd. ‘s Avonds kunnen ouders terecht bij Familie24 voor onmisbare informatie over alle aspecten van het ouderschap en de opvoeding van kinderen. Kanaal 307
E!Entertainment
E!Entertainment praat u weer helemaal bij over de laatste nieuwtjes uit Hollywood. De sterren, de films, de shows,
de roddels en de parties. Mis het niet! Kanaal 152

Weer en Verkeer
Actuele weer- en verkeerinformatie, 24 per dag, 7 dagen per week. Niet alleen vanuit Nederland; er is ook aandacht voor de Europese weerssituatie, het wereldweer, reisweer en de actuele situatie op de weg. Het Weer en Verkeer kanaal wordt bij Meteo Consult (www.weer.nl) gemaakt. Kanaal 507
ESPN AMERICA
Fans van all American sporten als baseball, American football en basketball kunnen absoluut niet zonder ESPN AMERICA (voorheen NASN). ESPN AMERICA brengt 7 dagen per week, 24 uur per dag echte Amerikaanse topsport, rechtstreeks vanuit Amerika in de huiskamer. Kanaal 412
 
Wat vinden jullie van Xite eigenlijk.
Net als de oude vertrouwde The Box.

Mr.Z:oyeah:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan