• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij ook activatie storing.
Activatie in typen vind hij niets.
Deze link wel: https://www.ziggo-activatie.nl/cma/pages/activateOrMove.jsp

Laadt heel traag en na op volgende te hebben geklikt, duurt het even en krijg de melding dat de modem niet aangemeld kan worden.
Helaas. Ben over gegaan van Tele2 naar Ziggo, voor de snelheid. Maar dit begint al goed. De 16e stopt mijn abbo bij Tele2, hoop dat het dan klaar is...
 
Is niks aparts aan hoor. Je verwacht gewoon dat het werkt. En het is een nwe modem die firmware download etc, dus het zou van alles kunnen zijn. Als je dan belt naar Ziggo, zou het gewoon handi zijn dat ze melden dat ern een storing is met de activatie...Ik gaf het nl op bij de melding dat het langer dan normaal duurt blablabla..

Maar idd kan gebeuren, zo is het niet :)

https://www.ziggo.nl/klantenservice/technisch/storing-onderhoud stond ook niks

idd, zou handig zijn als deze (grote) storing op het bandje was gezet, had veel
irritatie gescheeld!!
Volgens het papiertje zou het activeren zo simpel zijn, maar als er dan een storing is,
waar je niks vanaf weet, dan blijf je maar zoeken en proberen:evil:

Maar we wachten rustig af

grtz...........
 
ook hier veel problemen met activatie,

vandaag al een paar uur bezig geweest, helaas.....kom
ik net dit topic pas tegen:?

Oude modem weer terug, wachten we maar af tot morgen


grtz.........

deju vu :x

ik ben al een uur of 6/7 er mee bezig geweest, krijg alle eerder genoemde problemen met de activatie.....
wilde dat ik eerder op dit forum gekeken had...

enfin...nu kan ik gaan maffen en maar hopen dat het morgen wel werkt...
ik ben wel erg :censored:off door deze s:censored:it
wist gewoon dat het weer een en al ellende zou worden met sicko.
 
Ik was bij me achter buurman,

Die had gister het modem gekregen of ik het ff wilde fixen.

na 35 minuten even op internet gekeken hier via de oude modem.

Bingo:applause:.

fijn topic dit, activatie storing.

Ik moet er wel om lachen.
Ziggo zegt al zolang bezig geweest te zijn met alles in orde te maken voor eindelijk dit jaar de verhoging eens doorgezet wordt.

Gaat het nu weer mis met de activatie server, hahahahaha.

Sorry hoor maar ik zie de humor er wel van in.
Gewoon morgen nog eens proberen of deze storing opgelost is.

Gelukkig werkt de oude modem nog dus dat is geen probleem toch:wink:
 
Net weer geprobeerd, geen resultaat, je zou denken als ze zeggen probeer het morgen weer dat ze de nacht doorwerken. Ga pas weer proberen als hier in het forum staat dat het weer werkt, Ziggo leuk adverteren maar leveren ho maar...............
 
Hoewel het niet leuk is, moet je dit wel in perspectief bekijken. Het gaat tenslotte maar om een activatie middel. Waarschijnlijk heeft 95% of meer van de klanten hier geen last van.

Stel het is een software of hardware probleem die donderdag morgen ondekt word. Eerst starten ze een onderzoek, dat neemt natuurlijk enige tijd in beslag.. laten we zeggen 2 uur. Het is dan al ergens in de middag, vergeet de lunch niet... iedereen moet tenslotte eten. Daarna wordt bepaald wat ze aan de storing gaan doen en hoe dringend het is, m.a.w. hoelang gaat repareren duren en laten we, indien mogelijk, daarvoor iemand de nacht doorwerken? Aangezien er zeer weinig mensen echt hinder ondervinden van een dergelijke storing, kan ik me voorstellen dat ze er voor kiezen om hier niet na kantoortijd mee door te gaan.
Verwacht op z'n vroegst vanmiddag dat het werkt, maar hou rekening met na het weekend.

Wat dan wel slordig is, en dat is het enige wat je Ziggo echt kan aanrekenen, is dat het niet op het bandje van storingen gemeld wordt als je de HD belt. Krijg je iemand van de HD aan de lijn, dan doen ze hun best om je te helpen... dat dit dan niet lukt is alleen maar jammer.

just my 2 cents.
 
Een nieuwe dag..
Gelijk even geprobeerd te activeren..

Kom nu wel op de eerste pagina van activeren.. dus dat is al vooruitgang in vergelijking met gisteren..

Maar klik ik op volgende dan krijg ik een HTTP 500 error...

Dus het werkt nog niet.. jammer probeer het later vandaag nog maar een keer.
 
Er staat ook groepsstoring op alle diensten. Echter hadden ze (als ze er de activatie mee bedoelen) beter dat kunnen neerzetten...

Iemand al succes vandaag?

edit: Zie dat iemand het om 6:45 geprobeerd heeft, maar geen succes
 
Wie heeft al kunnen activeren vanaf 14-08 8:00 uur?

Aangezien meerdere mensen proberen te activeren is het misschien om dat hier te posten als het weer werkt. Scheelt weer wat nutteloze pogingen :shock:.

Ik heb zelf mijn laatste poging om 8 uur gedaan en dat werkte niet...:cry:.
 
Nope hier ook niet op 5432ET, ik wacht wel tot iemand het wel kan, wordt moe van het omwisselen van de modems..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan