• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

internet postcode 3766 loopt niet lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij loopt het internet ook al sinds gisteravond moeilijk te doen. Kan veel sites niet op...vooral mijn favoriete spelletjes sites. Postcode 3514. Word er erg moe van.. en inderdaad; de klantenservice is meer dan 10 minuten wachten...:x
 
Bij mij loopt het internet ook al sinds gisteravond moeilijk te doen. Kan veel sites niet op...vooral mijn favoriete spelletjes sites. Postcode 3514. Word er erg moe van.. en inderdaad; de klantenservice is meer dan 10 minuten wachten...:x

is een van die sites soms spelpunt.nl?

hier iig ook dikke vertraging en onbereikbare sites; en nog vertellen mensen dat dit niet aan de fusie ligt.....
ik begin er langzamerhand het mijne van te denken. met het oude casema nauwelijks (1 per jaar) storingen maar nu...... slecht hoor
 
Quote van een helpdeskmedewerker @Ziggo:
Tijdens updaten van netwerk is er iets fout gegaan wat nu deze storingen veroorzaakt ( altijd tijdens het updaten van het netwerk.... )

Hij kon me geen tijd geven, maar ze zijn er mee bezig

:shock:
 
is een van die sites soms spelpunt.nl?

hier iig ook dikke vertraging en onbereikbare sites; en nog vertellen mensen dat dit niet aan de fusie ligt.....
ik begin er langzamerhand het mijne van te denken. met het oude casema nauwelijks (1 per jaar) storingen maar nu...... slecht hoor

Inderdaad spelpunt...maar ook xplorers en zylom en de msn. Laatst ook al tijden problemen mee...en met Casema nooit gehad. Heb een super nieuwe computer...dus daar kan het zeker niet aan liggen...... Heb het gevoel dat het iets met de sites te maken heeft die constante online verbinding nodig hebben....of iets met java
 
Alles werkt weer (pc 4822). Wat in ieder geval ook NIET functioneert (van de klantenservice en bereikbaarheid helpdesk wisten we het al)
is de storingsmelding op de Ziggopagina. Volgens die melding was er in ons postcodegebied niets aan de hand.
Er is één lichtpuntje: kennelijk is de internet-providing van de fusiepartners nog gescheiden. Want op het bandje van de helpdesk werd rond het middaguur eindelijk aangegeven dat er een internetstoring in het 'voormalig Casema-gebied' was.
Maar ''niet in het voormalig Multikabelgebied" werd expliciet bijgezegd.
 
hier werkt ook alles weer.

lering voor ziggo: zorg voor een up to date melding op de website én op teletekst.
wel storing maar geen melding = niet slim
 
Bij mij loopt alles ook weer goed...inderdaad een leerpunt voor ziggo..zet direct op de site dat er storing is....kost een stuk minder frustraties en onwetendheid..hoop maar dat dit de laatste keer was:roll:
 
Ook in Brabant postcode 4800 problemen

Sind vrijdag nacht is het hier in Breda ook niet vooruit te branden
echter op de onderhouds en storingen pagina van Ziggo geen vermelding.:evil:
het is nu zondag morgen en het lijkt enigsinds te zijn opgelost
maar nog steed geen melding dat er iets aan de hand was

bale van z'n provider die z'n kop in het zand steekt
gewoon eerlijk naar je gebruikers communiseren en op je website zetten dat je problemen hebt
schakerl dsnoots een waakdienst in die binnen een half uur de website kan bijwerken
haal ander die pagina maar weg
 
reactie helpdesk

Geachte heer/mevrouw van Who_cares,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC48** - Vraag - Internet - Storing: Verbinding en ontvangst".
Er is dit weekend inderdaad een storing geweest op Internet waardoor Internet ontzettend traag was. Deze storing is inmiddels opgelost. Wij zijn samen met andere Internet aanbieders een onderzoek gestart waar dit probleem vandaan kwam. Excuses voor het ongemak.
Als u meent in aanmerking te komen voor restitutie kunt u schriftelijk een brief sturen aan:
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA UTRECHT
Een commissie zal deze aanvraag beoordelen.

Ze wisten er dus toch van :evil::evil:
laten we allemaal eens om een restitutie vragen voor de maand mei en juni
misschien dat ze dan wakker worden bij Ziggo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan