Mobile-Style toegevoegd

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

CeeS

Het Ziggo-Gebruikers.nl forum is nu ook te bekijken met een thema wat geschikt is voor het display van een mobiele-telefoon met internet.

Als het goed is zal dit thema automatisch getoond worden als je via een browser van een mobieltje verbinding maakt.

Via een PDA (Windows Mobile) wordt wel het normale standaard thema gepresenteerd omdat die vaak een groter display hebben, maar je kunt ook handmatig kiezen voor het Mobile-Style thema via de stijlkiezer links-onderaan de pagina's.


Wensen en/of vragen hierover graag in dit topic .....
 
Ziet er goed uit vanaf mijn mobiel, thnx :wink:
 
Het Ziggo-Gebruikers.nl forum is nu ook te bekijken met een thema wat geschikt is voor het display van een mobiele-telefoon met internet.

...

Wensen en/of vragen hierover graag in dit topic .....

Lezen via de mobile style werkt hier prima, maar posten levert een foutmelding op:

Your submission could not be processed because a security token was missing or mismatched.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you recieved this error.


Ik gebruik:
MDA Touch
Windows Mobile 6
IE van Windows Mobile
T-Mobile GPRS

Ook in MiniOpera dezelfde melding.
 
Ah, ik zal het even nalopen, in de laatste vbulletin versie die we sinds een week gebruiken is er iets gewijzigd waardoor in de thema's iets aangepast moest worden, ik moet handmatig het mobile thema even doorspitten om te checken of ik iets vergeten ben. Ik geef wel een nieuw reply hier als het klaar is (druk..druk..druk...)
 
Lezen via de mobile style werkt hier prima, maar posten levert een foutmelding op
Er draait sinds een paar dagen een geupdate versie van het mobile-thema waarbij het post-probleem is verholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan