• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2de smartcard

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Ankh!

Goedemiddag,

Wij hebben op het moment 2 decoders en maar 1 kaartje. Wanneer ik bel met Ziggo krijg ik te horen dat Ziggo geen 2de kaartjes kan versturen. We zouden deze moeten ophalen bij een winkel, enkel daar hebben ze alleen starters pakketten.

Is dit nou hetzelfde? of zijn er nog andere pakketten te krijgen?
 
Smart Card

De smart card kun je wel bestellen telefonisch je moet alleen dan wel 9,50 extra betalen voor de verzend kosten.
Maar een winkel als media markt of scheer en foppen zou je denken dat ze die dingen ook achter de balie hebben liggen. Ze kosten 29,95 per stuk
 
Goedemiddag,

Wij hebben op het moment 2 decoders en maar 1 kaartje. Wanneer ik bel met Ziggo krijg ik te horen dat Ziggo geen 2de kaartjes kan versturen. We zouden deze moeten ophalen bij een winkel, enkel daar hebben ze alleen starters pakketten.

Is dit nou hetzelfde? of zijn er nog andere pakketten te krijgen?

Kijk eens op marktplaats (en zoek op smartcard Ziggo) of in een normale winkel. Daar zijn ze gewoon te verkrijgen. Vanaf 15 Euro te verkrijgen.

Op nieuwe kaarten zit een previewperiode van ongeveer 2 weken.
Als je de smartcard via Ziggo activeert (telefonisch of internet) dan worden je pakketten automatisch ook op dat nieuwe kaartje actief (na de preview).
 
Zeker zeker

Das een goeie marktplaats, hehe
maar let wel op de kleurtjes van de kaartjes.
Alleen orangje is door heel nederland bruikbaar. De rest is verdeeld in 3 delen. Casema multikabel en Athome gebieden.
 
Goedemiddag,

Wij hebben op het moment 2 decoders en maar 1 kaartje. Wanneer ik bel met Ziggo krijg ik te horen dat Ziggo geen 2de kaartjes kan versturen. We zouden deze moeten ophalen bij een winkel, enkel daar hebben ze alleen starters pakketten.

Is dit nou hetzelfde? of zijn er nog andere pakketten te krijgen?

Maak het jezelf niet zo moeilijk en bestel online voor veel minder geld een (nieuwe) smartcard. Hier bijvoorbeeld, of hier. Heb je binnen 48 uur in huis, zonder gezeur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan