• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in Harlingen hetzelfde probleem! :evil:


Ik heb geprobeerd Anoniem een PB te sturen, alleen dit ging niet goed omdat zijn postvak-in overvol zit!, m.a.w. voelt u wel aan dat het met Ziggo diep triest gesteld is!,

Hopende zijn er mensen, al dan niet van Ziggo, die ons kunnen helpen, zelf kunnen we niks doen tegen dit zooitje van Ziggo,

Vriendelijke groeten,

C. lafleur

Het forum laat maar 200 berichten toe. Aangezien het aantal PM's (in +uit) de laatste weken flink opgelopen is kan het voorkomen dat 'mijn' postvak inderdaad vol is. Ik heb het zojuist weer voor een deel geleegd. Verder kun je ook het formulier van het forum gebruiken, dat komt ook bij mij binnen, via mijn office email adres.

Als je mij alsnog je gegevens stuurt dan zal ik het morgen bij de verantwoordelijke personen neerleggen.
 
Ik heb ook al vanaf 11 oktober 2008 geen werkende telefoonverbinding meer van ZIGGO. Ondanks het insturen van tientallen storingsmeldingen en klachten gebeurt er helemaal niets. ZIGGO reageert niet eens en als je ze belt dan zijn er volgens de medewerkers van de klantenservice geen storingen.

Ik storneer nu de incasso's van ZIGGO en betaal vervolgens alleen het abonnementsgeld voor internet en kabeltv.

ZIGGO is een erg klantonvriendelijk bedrijf dat maling heeft aan haar klanten.

Als er binnen 2 weken nog niets is opgelost ga ik persoonlijk naar het kantoor van ZIGGO in Groningen en ga niet weg voordat ik afdoende ben geholpen en ik de garantie krijg dat de storing de volgende dag is opgelost.

ik veronderstel dat je het klachten formulier van het forum al ingevuld hebt
 
Ik heb ook al vanaf 11 oktober 2008 geen werkende telefoonverbinding meer van ZIGGO. ....
....
Als er binnen 2 weken nog niets is opgelost ga ik persoonlijk naar het kantoor van ZIGGO in Groningen en ga niet weg voordat ik afdoende ben geholpen en ik de garantie krijg dat de storing de volgende dag is opgelost.
@gerrit, ik begrijp je probleem, heb het zelf ook, wil het ook niet goed praten, helemaal niet zelfs.
Maar denk aan je eigen gezondheid joh, zo'n gekke telefoonverbinding is geen hartkwaal waard, probeer het te relativeren. Ik heb vanmiddag heel veel mensen onze 06-nummers zitten mailen, zo van: ziggo zegt dat het een paar dagen duurt, die telefoonstoring, maar ik lees op het forum dat het al langer duurt. Probeer het voor jezelf een plaats te geven. Het is maar een telefoon die niet werkt. Ik heb 4 jaar geleden meegemaakt dat mijn echtgenoot inelkaar zakte vanwege een hartinfarct. Dan leer je echt relativeren. En geloof me, dat is het echt niet waard.
 
Het forum laat maar 200 berichten toe. Aangezien het aantal PM's (in +uit) de laatste weken flink opgelopen is kan het voorkomen dat 'mijn' postvak inderdaad vol is. Ik heb het zojuist weer voor een deel geleegd. Verder kun je ook het formulier van het forum gebruiken, dat komt ook bij mij binnen, via mijn office email adres.

Als je mij alsnog je gegevens stuurt dan zal ik het morgen bij de verantwoordelijke personen neerleggen.

Beste Anoniem,

Ik heb mijn schrijven via de PB naar je toegestuurd,

Als er vragen zijn kun je mij mailen via het opgegeven E-mail adres,

als het schrijven al niet is aangekomen kunt u mij bereiken via deze topic,

Alvast vriendelijk bedankt,

Vriendelijke groeten,

C. la Fleur
 
Om te voorkomen dat de PB mailbox volloopt van Anoniem kan beter het formulier van dit forum ingevuld worden, dat komt ook bij Anoniem uit en wordt dan direct de volgende werkdag opgepakt.

Graag alleen het formulier invullen als je dat nog niet eerder gedaan hebt. Dubbel invullen geeft alleen maar vertraging.
 
Beste Cees,

Ik heb nu via Anoniem zijn PB mijn info gestuurd over de ellende met ziggo, daar heb ik ook alle persoonlijke gegevens en klantnummer van mij ingezet,

Is het beter dat ik nu ook via het formulier een schrijven toevoeg, of is alleen de PB ook voldoende?

Ik wacht uw schrijven af,

bedankt, en vriendelijke groeten,

C. la Fleur.
 
Beste Cees,

Ik heb nu via Anoniem zijn PB mijn info gestuurd over de ellende met ziggo, daar heb ik ook alle persoonlijke gegevens en klantnummer van mij ingezet,

Is het beter dat ik nu ook via het formulier een schrijven toevoeg, of is alleen de PB ook voldoende?

Ik wacht uw schrijven af,

bedankt, en vriendelijke groeten,

C. la Fleur.

De gestuurde informatie is vooralsnog voldoende
 
Sinds vrijdagavond (24/10/08) wederom weer geen telefoon :evil: Led telefoon op het modem begon vrijdagavond spontaan te knipperen. En ja hoor er was geen verbinding meer. Er kon niet meer gebeld of gebeld worden. Dit terwijl internet en tv prima werken via dezelfde modem. Dit allemaal nadat we al 18 dagen zonder telefoon hebben gezeten. Vandaag voor de zoveelste keer met de telefonische helpdesk gebeld. Dit gesprek heeft mij in totaal ongeveer €10.- gekost door te bellen met een GSM. Wat ik op dit moment kwijt ben aan GSM-kosten was ik normaal niet in een jaar kwijt als gewoon had kunnen bellen via de normale weg. Het is echt niet te geloven :evil: De helpdesk vroeg vandaag om een andere telefoon aan te sluiten want het kon weleens aan mijn telefoon liggen :shock: Goed, ik sta hier voor open en dit was inderdaad nog niet getest. Ik vervolgens twee toestellen gehaald bij familie. Deze twee een voor een aangesloten rechtstreeks op modem en het probleem blijft. En zo sukkelen we maar door. Morgen is het alweer dinsdag....hopelijk weer geen 18 dagen :cry:
Ik heb best wel begrip en geduld als het niet gaat zoals het moet, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt....hier zit echt iets niet goed :no:

Ziggo reageert nergens meer op. Sinds 24/10/2008 nog steeds geen verbinding ondanks alle mails, telefonische helpdesk e.d. Met onmiddelijke ingang het hele pakket opgezegt :giveup:Ziggo nog veel succes met het binnen halen van nieuwe klanten. Toch nog een prettige dag toegewenst!
 
Ook ik kan alweer meer als 4 weken niet meer bellen. Dit na een upgrade van mijn internetpakket van combibudget naar Internet Z1, voor deze upgrade heb ik nooit nergens last van gehad.

Aangezien Ziggo, niet of nauwelijks reageerd op mijn berichten, heb ik mijn telefoon en internet proberen op te zeggen, waarop ik tot op heden ook nog steeds geen reactie heb gekregen.Ik heb dit via de website van Ziggo gedaan, en schriftelijk naar het adres in utrecht.

Ik wil nog eenmaal een aangetekende opzegbrief gaan sturen, kan ik die naar het bekende postbusnr sturen in utrecht, of is er een ander adres voor aangetekende opzegbrieven??

Alle tips en/of hulp is welkom.Ik wil zo snel mogelijk van Ziggo af, heb al weer KPN aangevraagd.
 
Nog steeds geen reactie / success

Na een maand nog steeds geen reactie en het probleem blijft nog steeds.

Eerder in dit bericht was in nog positief over Ziggo maar het wordt steeds minder.

Na ruim een maand nog steeds geen werkende tweede telefoon lijn.

Vele telefoontjes later met iedere keer als antwoord:
- het ligt bij de technische dienst
- ik kan u niet helpen
- we hebben een storing
- morgen doet hij het weer beloof ik u
- de technische dienst belt u morgen

kreeg ik gister ander nieuws:
Uw tweede telefoon lijn wordt 30 november geactiveerd.

Geactiveerd? We hebben al maanden lang die tweede telefoonlijn. Hoezo is die dan ge-de-activeerd ?

Maar goed nog steeds geen tweede telefoonlijn die toch erg belangrijk voor ons is. (eigen bedrijf).

Formulier ingevuld op deze site, geen reactie..
PM naar anoniem, nog geen reactie..

Ik snap dat het erg druk is en dat er problemen optreden,
maar ruim een maand zonder tweede telefoonlijn en niks van je eigen laten horen vindt ik niet zoals het hoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan