• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen telefonie en zeeeeer traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
de meneer van de helpdesk is zeker vergeten er een groepsstoring van te maken, op de Ziggo site staat niets vermeld....

De meeste storingen zullen nooit openbaar op de site komen te staan... Moet dan een echt serieus grote zijn. De preciese criteria daarvoor zijn mij niet bekend...


Top dat alles weer werkt!! :pompom:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een vraag over deze storing. Degene die mij te woord stond toen ik de Ziggo helpdesk belde zei dat ze kon constateren dat er een probleem was op grond van de reactietijd van de pingtest naar mijn modem, door haar geinitieerd. Mijn vraag is of in dat soort situaties standaard meer pingtesten worden gedaan binnen dezelfde groep teneinde na te gaan of het om een groepstoring gaat.
 
Nog een vraag over deze storing. Degene die mij te woord stond toen ik de Ziggo helpdesk belde zei dat ze kon constateren dat er een probleem was op grond van de reactietijd van de pingtest naar mijn modem, door haar geinitieerd. Mijn vraag is of in dat soort situaties standaard meer pingtesten worden gedaan binnen dezelfde groep teneinde na te gaan of het om een groepstoring gaat.

En waarom vraag je dat hier, en niet direct aan de persoon die je dat vertelt ?
 
Nog een vraag over deze storing. Degene die mij te woord stond toen ik de Ziggo helpdesk belde zei dat ze kon constateren dat er een probleem was op grond van de reactietijd van de pingtest naar mijn modem, door haar geinitieerd. Mijn vraag is of in dat soort situaties standaard meer pingtesten worden gedaan binnen dezelfde groep teneinde na te gaan of het om een groepstoring gaat.
Nee, dat gebeurt niet. Voor die test is een klantnummer nodig; de HD weet natuurlijk niet de klantnummers van de personen in de buurt.
 
Nee, dat gebeurt niet. Voor die test is een klantnummer nodig; de HD weet natuurlijk niet de klantnummers van de personen in de buurt.

Is RTCIS aangepast dan? Normaal kon je daar in zien hoeveel modems er op een ev plat lagen namelijk... (ben ik nou zo abuis?)
 
Is RTCIS aangepast dan? Normaal kon je daar in zien hoeveel modems er op een ev plat lagen namelijk... (ben ik nou zo abuis?)
Ja RTCIS is (helaas) aangepast. De EV informatie wordt niet meer weergegeven.

Wel zijn er andere tools die hiervoor gebruikt kunnen worden. Eén specifiek die alleen in het NW gebied werkt (deze moet wel bij jou bekend zijn) en één die in het gehele Ziggo netwerk functioneert.
 
Ik weet dat de VBO het kan zien, dus ik kan het daar altijd vragen, maar voor zover ik weet kan ik het niet zien. Welke tool(s) zijn dat dan en heb ik daar toegang toe?
 
De knop in de juiste applicatie om een bulkping uit te voeren is er al wel, echter werkt ie (nog) niet helemaal.
De change om deze knop werkende te krijgen is maandag afgerond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan