• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

weer korte freezes op bepaalde zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de freezes gisteravond nog gezien op France 2, zowel op de Samsung PVR als op de Humax als op de Samsung 9401.

ik ook :sad:

Probleem France2 wordt aangewerkt, en waarschijnlijk vandaag ook opgelost!
 
France2

France2 kijkers, hebben jullie de problemen nog gezien de afgelopen dag?

Volgens mij gaat het sinds gisteren eind van de middag goed.

Even jullie bevindingen.
 
Sorry voor de weer late reactie:oops:, maar hier vooralsnog geen problemen meer :) Bedankt voor al je inzet !
 
Freezes all over the place

Hallo,

Ook hier problemen met ontvangst. Lijkt wel satellietstoringen. Continu freezes en blokken om de 5 minuten. Irritant. Dit op zowel primaire en ook secondaire TV. Beide gevallen gebruik van Humax DTV. Werkt primanormaal maar vandaag dus even niet. Het gaat om zenders als (alle) RTL's SBS6 NET5 etc....

Ik hoor graag wat het kan zijn

:giveup:
 
Een paar dagen geleden had ik dat een paar keer op Boomerang, ook een freeze gevolgd door vervorming maar heb het daarna niet meer gezien.
Gisteren avond heb ik alleen HVN gezien op SBS maar geen storingen geconstatteerd.
 
Gisteren op rtl4 3 x achter elkaar een freeze
 
Gisteren op rtl4 3 x achter elkaar een freeze

Geen problemen waargenomen vanuit het headend.
Zou je als dit weer voorkomt de BER waarde eens willen bekijken?
Of zie je de freeze op een beeldovergang toevallig?
 
Geen problemen waargenomen vanuit het headend.
Zou je als dit weer voorkomt de BER waarde eens willen bekijken?
Of zie je de freeze op een beeldovergang toevallig?
Ber is 0 signaalsterkte 50 % en gebeurde niet op een beeldovergang, ik heb het gisteren maar 1 keer meegemaakt maar wel gelijk 3 freezes kort achter elkaar. Was tijdens 'ik wed dat ik het kan'. dacht ik. We hebben de hele avond rtl4 gekeken(miljoenenjacht) maar dus geen freeze meer gehad.
 
Ber is 0 signaalsterkte 50 % en gebeurde niet op een beeldovergang, ik heb het gisteren maar 1 keer meegemaakt maar wel gelijk 3 freezes kort achter elkaar. Was tijdens 'ik wed dat ik het kan'. dacht ik. We hebben de hele avond rtl4 gekeken(miljoenenjacht) maar dus geen freeze meer gehad.
Ook ik heb al langer last van Freezes in heel wat zenders:? Heb ik het nog niet gehad over de problematiek die ik al langer op RTL 8, NGC, TCM,
MGM, enz heb:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13542&page=7

Helpdesk resultaten tot nog toe: Kabel vervangen( reeds gedaan). Decoder zenders opnieuw laten zoeken( al zo vaak uitgevoerd:cry:) Tijdens het laatste gesprek heb ik een medewerker van Ziggo alles weer opnieuw verteld( zoals altijd) en wederom weer gevraagd om een monteur te laten komen... Maar hij vertelde mij dat ik de decoder maar moest resetten en mijn probleem zeker zou verholpen zijn. Had al zon bang vermoeden dat dit niet juist was..:?:? Tsja en wat ga je nu doen maar weer de helpdesk bellen..??? :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan