• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe LCD kopen, maar met Ziggo tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Titan1980

Morgen ga ik de Sony Bravia KDL-32W4000 kopen, nu zitten daar allerlei aansluitingen op en technieken die Digitale TV verbeterd. DE grote vraag nu is dit de moeite waard om over te gaan op digi tv van Ziggo. en Wat houdt dit precies in?

De HDTV-tuner van Sony voldoet aan de DVB-T- en DVB-C HD-uitzendspecificaties die momenteel in verschillende Europese landen zijn geïmplementeerd. Vraag uw dealer naar de uitzendspecificaties van uw land

alvast bedankt :)
 
Morgen ga ik de Sony Bravia KDL-32W4000 kopen, nu zitten daar allerlei aansluitingen op en technieken die Digitale TV verbeterd. DE grote vraag nu is dit de moeite waard om over te gaan op digi tv van Ziggo. en Wat houdt dit precies in?

De HDTV-tuner van Sony voldoet aan de DVB-T- en DVB-C HD-uitzendspecificaties die momenteel in verschillende Europese landen zijn geïmplementeerd. Vraag uw dealer naar de uitzendspecificaties van uw land

alvast bedankt :)

Sony ondersteunt deze producten niet voor dvb-c toepassing in Nederland !
 
Sony ondersteunt deze producten niet voor dvb-c toepassing in Nederland !

Dat antwoord kennen we nu wel, en natuurlijk weten we inmiddels ook dat het in de meeste gevallen prima werkt.

Van Sony of Ziggo hoef je hierop idd geen support te verwachten, maar op dit forum zijn genoeg gebruikers die je kunnen helpen. Zoek even of dit forum of bijv. got.tweakers.net zou ik zeggen.

Oh, en @anoniem, het zou voor Ziggo toch een vrij serieus signaal moeten zijn dat zoveel mensen inmiddels met een Sony Bravia V4000 of W4000 kijken. Zou zeggen, stop met de excuses en ga eens aan het werk om echt te luisteren naar de klanten.
En dit is niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar wordt wat moe van alle argumenten die er steeds bij worden gesleept waarom dit niet zou kunnen terwijl het voor zoveel mensen prima werkt, sterker nog: beter werkt dan de decoders die wel officieel goedgekeurd zijn.
Heb zelf nog geen Bravia, maar de W4000 of W4500 wordt ook mijn nieuwe TV in waarschijnlijk november.
 
Verwacht van Ziggo geen positief antwoord hierop naar de klant toe :(
Zij hebben alleen belang bij de leveranciers van de contenten. Alleen
op hun voorwaarden mogen ze leveren :(

En de klant dient zoals het nu gaat, gewoon te slikken of te stikken :(
 
Morgen ga ik de Sony Bravia KDL-32W4000 kopen, nu zitten daar allerlei aansluitingen op en technieken die Digitale TV verbeterd. DE grote vraag nu is dit de moeite waard om over te gaan op digi tv van Ziggo. en Wat houdt dit precies in?

De HDTV-tuner van Sony voldoet aan de DVB-T- en DVB-C HD-uitzendspecificaties die momenteel in verschillende Europese landen zijn geïmplementeerd. Vraag uw dealer naar de uitzendspecificaties van uw land

alvast bedankt :)

Ik ben zelf in het bezit van de Sony Bravia KDL-32W4000, en ben er erg tevreden mee, puike kwaliteit, en voor niet al te veel geld. :)

Ik zelf gebruik de ingebouwde tuner niet i.c.m. een Alphacrypt kaart, gezien Ziggo- en Sony geen van beiden het ondersteunen. Ik heb het aangesloten met Digitale tv via m'n Samsung HD ontvanger (Die ik overigens in afzienbare tijd ga vervangen met de nieuwe Humax 5000), en een Satelliet ontvanger van Clark Tech.

Houd er wel rekening mee dat, met deze televisie digitale tv een must is (het heeft een progressive signaal nodig!), want analoog ziet het er niet uit. Het interne schalen van non-HD beelden, is bij deze televisie wel bovengemiddeld. Zwart en Kleur reproductie zijn op z'n Sony's perfect.

Veel succes met het aankoop van deze pracht televisie :wink:
 
@home in het kwadraat

Ik heb een 46W4000 besteld. Nu maar hopen dat ie niet te snel komt want Ziggo digitale tv wil maar niet arriveren.
Sinds aanmelding een maand geleden niets meer van gehoord, dus de beloofde decoder is er niet.

En inderdaad van ziggo hoef je echt helemaal niets te verwachten, dat is @home in het kwadraat!
 
Ik heb ook een Bravia met ingebouwde decoder maar gebruik die niet omdat:

- Ned1 + een paar regionale zenders + EPG kun je vrij kijken zonder CAM, dus dat heb ik getest. Veel blokjes en gehaper (direct met kabel van 1m in AOP). Tussen het haperen door was het beeld overigens prima.

- Ingeboude DVB tuner is geen HD tuner.

- De geweldige Humax IRHD5000C decoder is maar een paar tientjes duurder dan een Alphacrypt CAM. (Met zelfde kabel nog geen blokje of haper gezien).

Natuurlijk zou je gewoon een decoder kunnen gebruiken die je wil (zonder ondersteuning).. maar je kunt je ook gewoon niet druk maken en doen zoals het wel kan. Scheelt je een hoop stress en dan leef je langer en gelukkiger :)
 
Ik zei ook dat mijn Bravia geen HD ondersteund, ik heb een 40D3500 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan