• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FILM en SPORT voor € 5=

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik dan wel eenmalig keuzepakket sport ( 3.95 + 5 ) Betalen?
 
En even voor de duidelijkheid. Na de 3 actie maanden kan je het gewoon per maand opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Je zit dus nergens aan vast.

Dit staat ook in de actievoorwaarden van Ziggo.:)
 
Ik snap het niet, als je van te voren afspreekt dat je die zenders 3 maanden wilt hebben dan heb je toch al opgezegd??!! Immers, je spreekt af drie maanden en niet langer. Als ik een auto huur voor een twee weken dan hoef ik die toch ook niet na een week op te zeggen?

Afspraak is afspraak....
 
Ik snap het niet, als je van te voren afspreekt dat je die zenders 3 maanden wilt hebben dan heb je toch al opgezegd??!! Immers, je spreekt af drie maanden en niet langer. Als ik een auto huur voor een twee weken dan hoef ik die toch ook niet na een week op te zeggen?

Afspraak is afspraak....

Je maakt de afspraak voor onbepaalde tijd een abbo te nemen mits je weer opzegt. Staat duidelijk in de voorwaarden.

Zo staat er ook in de voorwaarde dat je niet van de aanbieding gebruik kunt maken als je de afgelopen 6 maanden abbonee bent geweest. Zal de auto verhuurder ook niet zeggen, sorry u kunt geen auto huren, u hebt het afgelopen half jaar ook al een auto gehuurd. Je kan geen appels met peren vergelijken.

Ziggo snijdt zich zelf alleen wel in de vingers, ga in de zomermaanden ( juli, aug en september ) geen film 1 abbo meer nemen voor 14,95 per maand, wacht wel op de najaars actie 3 maanden voor 5 euro per maand.

Ze doen deze najaars actie al meerdere jaren heb ik begrepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan