• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NET 5 HD TEST actief.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het staat toch op het gebruikersnetwerk? Alleen niet iedereen heeft toegang.

Geen enkele gebruiker heeft toegang.

Sommige kanalen van het live netwerk staan nog een keer extra op een test gedeelte van ons netwerk om allerlei redenen. Soms zijn de kanalen ook anders dan jullie denken een koppeling met een EPG op deze kanalen staat ook los van de zender die op het testnetwerk zit.
 
Wat is de frequentie van deze Transportstream waar NET 5 HD te vinden is?
 
Heeft iemand de netwerkcode van het testnetwerk? Woon ook in Groningen en wil graag even testen.
 
Voormalig @Home Noord: 1081
Voormalig @Home Zuid: 1080
Voormalig Casema: 5500 of 500
Voormalig Multikabel: 8800

Je ziet overigens de testzenders niet,je hebt zwart beeld en je kan na de instelling van je eigen netwerk id ( die je beter ff kan opschrijven voor je gaat veranderen) ook weer je favorietenlijsten gaan instellen.
 
Je ziet overigens de testzenders niet,je hebt zwart beeld en je kan na de instelling van je eigen netwerk id ( die je beter ff kan opschrijven voor je gaat veranderen) ook weer je favorietenlijsten gaan instellen.
Is bij de Humax IR-FOX niet nodig als je alleen kiest voor zenders zoeken, favorietenlijst ben ik dan niet kwijt.
 
Voormalig @Home Noord: 1081
Voormalig @Home Zuid: 1080
Voormalig Casema: 5500 of 500
Voormalig Multikabel: 8800

Je ziet overigens de testzenders niet,je hebt zwart beeld en je kan na de instelling van je eigen netwerk id ( die je beter ff kan opschrijven voor je gaat veranderen) ook weer je favorietenlijsten gaan instellen.

ik gebruik als testnet werk 9797
 
Nee, maar die vindt de HD kanalen überhaupt niet. Schiet lekker op, deze discussie.
blijkbaar wel

Overigens begon jezelf over het opnieuw aanmaken van de favorietenlijst als je een zenderscan hebt uitgevoerd (heeft ook niks met dit topic te maken) en dat wilde ik even corrigeren.

groetjes:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan