• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Weer nieuwe firmware update 3000.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

G.bruiker

Sinds gisteren is er voor mijn tv weer een nieuwe firmware update. ( UE40B7000 )
Helaas staat er weer nergens in wat er verbeterd is.
Ik ga wel weer kijken :p

Upgrade File (ver.T-CHUCIPDEUC-3000.0)

Werkt in elk geval bij mij,maar kan geen verbeteringen/veranderingen vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas geen changelog te bekennen,wie durft de uitdaging aan om te zoeken ??
 
Samsung heeft gisteren nieuwe software gereleased. Met deze release is moet een probleem dat voorkwam met de eerste authenticatie opgelost zijn.

> Chelsea CI+ 550 series : T-CHL5CIPDEUC-2007.0
Link: T-CHL5CIPDEUC-2007.0


> Chelsea CI+ 650 series : T-CHLCIPDEUC-2006.0
Link: T-CHLCIPDEUC-2006.0



> Chelsea CI+ 7000 series : T-CHUCIPDEUC-3000.0
Link: T-CHUCIPDEUC-3000.0


disclamer
> deze software is niet verder getest door Ziggo,
> gebruik conform regels / condities Samsung voor downloaden software
> informatie verstrekt door Samsung
 
Samsung heeft gisteren nieuwe software gereleased. Met deze release is moet een probleem dat voorkwam met de eerste authenticatie opgelost zijn.

> Chelsea CI+ 550 series : T-CHL5CIPDEUC-2007.0
Link: T-CHL5CIPDEUC-2007.0


> Chelsea CI+ 650 series : T-CHLCIPDEUC-2006.0
Link: T-CHLCIPDEUC-2006.0



> Chelsea CI+ 7000 series : T-CHUCIPDEUC-3000.0
Link: T-CHUCIPDEUC-3000.0


disclamer
> deze software is niet verder getest door Ziggo,
> gebruik conform regels / condities Samsung voor downloaden software
> informatie verstrekt door Samsung

Helaas....heb zelf een Samsung LE37B650, net de firmware geupdate van 2005.0 naar 2006.0, maar het probleem van de authenticatie is hiermee nog niet opgelost :cry:. We wachten gewoon weer op de volgende firmware update.:)
 
Helaas....heb zelf een Samsung LE37B650, net de firmware geupdate van 2005.0 naar 2006.0, maar het probleem van de authenticatie is hiermee nog niet opgelost :cry:. We wachten gewoon weer op de volgende firmware update.:)

Deze software fix heeft alleen betrekking op error 17 authenticatie problemen. Als je een error 11 authenticatie probleem hebt dan dien je nog steeds de hotfix te gebruiken. Even de zoekfunctie gebruiken
 
Nu nog die schreeuw boodschap aan het begin als je je tv aan zet er uit,desnoods vervangen door "een moment aub" .. nu krijg je authentication successful oid maar dat blijft zeker 20 seconden staan.. ik snap wel dat er dan nog processen lopen maar als je dat een keer gezien hebt weet je dat wel.
Ik hoef zo'n schreeuwmelding niet schermvullend in beeld.

Anoniem bedankt voor de update,maar ik hoop dat Samsung toch een "changelog" gaat meesturen,nu zou je kunnen denken,eeks doe maar niet, straks doet mijn tv het niet meer terwijl dit juist een essentiele bugfix is.
 
Heb een UE40B7000 versie.. maar de tv vindt geen updates. Verstandig om deze te installeren?

En kan ik deze firmware op de dongle zetten? (of heeft deze geen opslag capaciteit?)
 
Wat ik begrepen heb van de dongle van Samsung is dat die je draadloos verbind met je router.
Beter gebruik je een usb-stick in dat geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan