• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Firmware Arris 702b Eurodocis 3.0 Modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier ook het nieuwe modem van Ziggo mijn snelheid is ook te laag 25 mb/s download en 3 mb/s upload. Heb al diverse chatversie gehad met een medewerker van ziggo (thuishulp) maar een oplossing is er nog steeds niet. De laatste keer dat ik gechat heb met ziggo werd gezegd dat ik klantenservice moest bellen, die heb ik gebeld en die wilde nog niet eens een monteur laten komen. Trouwens klantenservice heeft gewoon de hoorn op de haak gegooit, terwijl ik eigenlijk niet boos ben geworden? Ben later op de avond weer een chatversie begonnen met een medewerker van ziggo. Heb daar wel een halfuur in de wacht gestaan maar de medewerker van ziggo zei dat het druk was. De medewerker van ziggo heefd mijn moden weer doorgemeten en zei dat er een goeie verbinding was. Heb toen gemeld aan de medewerker dat ik niet meer weet wat ik moet doen. De medewerker zei toen dat ze mijn abbonnement gaan nakijken. Het zou best kunnen zijn dat ik via "alles in 1 plus" sta in plaats van "alles in 1 extra" . Maar misschien is dat weer een broodje aap verhaal? Zou teruggebeld worden hierover maar heb nog steeds niks vernomen? Vind het echt een slechte service van ziggo :no::no::no: AFZ Bas.
587412188.png



587418945.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier ook het nieuwe modem van ziggo mijn snelheid is ook te laag 25 mb/s download en 3 mb/s upload. Heb al diverse chatversie gehad met een medewerker van ziggo (thuishulp) maar een oplossing is er nog steeds niet. De laatste keer dat ik gechat heb met ziggo werd gezegd dat ik klantenservice moest bellen, die heb ik gebeld en die wilde nog niet eens een monteur laten komen. Trouwens klantenservice heeft gewoon de hoorn op de haak gegooit, terwijl ik eigenlijk niet boos ben geworden? Ben later op de avond weer een chatversie begonnen met een medewerker van ziggo. Heb daar wel een halfuur in de wacht gestaan maar de medewerker van ziggo zei dat het druk was. De medewerker van ziggo heefd mijn moden weer doorgemeten en zei dat er een goeie verbinding was. Heb toen gemeld aan de medewerker dat ik niet meer weet wat ik moet doen. De medewerker zei toen dat ze mijn abbonnement gaan nakijken. Het zou best kunnen zijn dat ik via "alles in 1 plus" sta in plaats van "alles in 1 extra" . Maar misschien is dat weer een broodje aap verhaal? Zou teruggebeld worden hierover maar heb nog steeds niks vernomen? Vind het echt een slechte service van ziggo :no::no::no: AFZ Bas.
587412188.png



587418945.png

Je hebt zeker geen Alles in 1 plus abonnement. Je waardes liggen daar te hoog voor. Laat je niet aan het lijntje houden, want daar zijn ze goed in bij Ziggo. Ik weet er namelijk alles van. Meldt je probleem bij het Ziggo Webteam : https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Ik heb daar goede ervaringen mee. Succes!
 
Heb hier ook het nieuwe modem van ziggo mijn snelheid is ook te laag 25 mb/s download en 3 mb/s upload. Heb al diverse chatversie gehad met een medewerker van ziggo (thuishulp) maar een oplossing is er nog steeds niet. De laatste keer dat ik gechat heb met ziggo werd gezegd dat ik klantenservice moest bellen, die heb ik gebeld en die wilde nog niet eens een monteur laten komen. Trouwens klantenservice heeft gewoon de hoorn op de haak gegooit, terwijl ik eigenlijk niet boos ben geworden? Ben later op de avond weer een chatversie begonnen met een medewerker van ziggo. Heb daar wel een halfuur in de wacht gestaan maar de medewerker van ziggo zei dat het druk was. De medewerker van ziggo heefd mijn moden weer doorgemeten en zei dat er een goeie verbinding was. Heb toen gemeld aan de medewerker dat ik niet meer weet wat ik moet doen. De medewerker zei toen dat ze mijn abbonnement gaan nakijken. Het zou best kunnen zijn dat ik via "alles in 1 plus" sta in plaats van "alles in 1 extra" . Maar misschien is dat weer een broodje aap verhaal? Zou teruggebeld worden hierover maar heb nog steeds niks vernomen? Vind het echt een slechte service van ziggo :no::no::no: AFZ Bas.

Uit je persoonlijke gegevens en ook uit je verhaal is niet te zien
hoe je aangesloten bent op het Modem.
Via een Router of direct op het Modem met een kabel.
Hebben ze jou het goede Modem gestuurd want je schrijft het nieuwe Modem
maar niet welk...
 
Vorige week woensdag avond had ik toen ik thuis kwam geen internet en geen telefoon, er bleven wel 2 lampjes knipperen. Ik dacht (stom eigenlijk) dat internet er gewoon uitlag, dus wat deed ik toen? even de stroom eraf. 20 minuten later stroom er weer op en precies hetzelfde. ben toen even weg geweest en toen ik weer thuiskwam had ik weer telefoon en internet. Alleen sinds die avond heb ik een hele lagen snelheid (ipv 50 Mbit en ik heb max tussen de 1 en 5 Mbit) ik kwam net op dit topic gaan kijken en ging ik zelf in de modem kijken via 192.168.100.1 (had btw de modem wel een aantal keer van het stroom afgehaald sinds woensdag) en toen zag ik staan dat de firmware van februari was. mijn vraag kan het zijn toen internet het niet deed, ziggo toen de firmware update aan het doen was en dat doordat ik de stroom eraf gehaald heb tijdens de firmware update dat er iets mis is gegaan waardoor ik dus nu een te lage snelheid heb?
iemand die mij antwoord kan geven hierop?
 
iemand die mij antwoord kan geven hierop?
Op zo'n onsamenhangend verhaal wil niemand antwoorden. Plaats de juiste apparatuur en je sig eens aan. En dan nog eens disconnecten/restarten de handel en je hier opnieuw melden.
 
Op zo'n onsamenhangend verhaal wil niemand antwoorden. Plaats de juiste apparatuur en je sig eens aan. En dan nog eens disconnecten/restarten de handel en je hier opnieuw melden.
ik heb alles al gerestart en stekker eruit getrokken, meerdere malen zelfs
 
ik heb alles al gerestart en stekker eruit getrokken, meerdere malen zelfs

Oh, jee, een wespennest. Wat is de nu door jou hoogst gehaalde snelheid? En met welke modem(s) was dat? Extra heb je, wat zei ziggo?
 
Oh, jee, een wespennest. Wat is de nu door jou hoogst gehaalde snelheid? En met welke modem(s) was dat? Extra heb je, wat zei ziggo?
mijn hoogste snelheid van 48 Mbit met hezelfde modem als wat ik nu heb, die ik heb gekregen voor de snelheids verhoging van 50Mbit.

ik had een mail gestuurd naar ziggo en die had een aantal dingen opgenoemd waar ik naar moest kijken: testbestande downloaden (wat met 100-150 kbps ging) pc nakijken op virussen en spyware (niks gevonden) en iets over via apparaat beheer bij het netwerk, maar die beschrijving klopte niet omdat dat voor ME, XP enzo is en ik draai met 7
 
Uit je persoonlijke gegevens en ook uit je verhaal is niet te zien
hoe je aangesloten bent op het Modem.
Via een Router of direct op het Modem met een kabel.
Hebben ze jou het goede Modem gestuurd want je schrijft het nieuwe Modem
maar niet welk...


Het nieuwe modem versta ik het Arris modem en ik heb getest direkt op het modem, met een laptop. Heb net het zoveelste chatversie via thuishelp gehad, ik moest volgens de medewerker weer contact opnemen met klantenservice. Ze hebben weer alles doorgemeten :sleep: en ik werd doorgeschakeld naar een andere afdeling daarna is de verbinding weer verbroken, begin nu wel erg pissig te worden en m'n geduld raakt op.:no::no::no:

ps: Ben trouwens al 2 weken bezig met chatten via thuishelp en de laatste week ook aan het bellen met klantenservice en die service is ver te zoeken, geef mij dat oude vertrouwde casema want die stuurde gelukkig nog een monteur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan