• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wat zou u (jij) erbij willen hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sci-Fi kanaal erbij.!!

Ik heb zojuist even de oudere berichten gelezen in het forum en het doet me goed dat er dus meerdere mensen zijn die een liefhebber zijn van het Sciense Fiction genre in de breedste zin van het woord..
Daar kan ik me ook helemaal in vinden.
Het enige wat in nog niet zo snel kon vinden op de MGV site is een link naar de mediaraad of iets dergelijks om het een beetje beter onder hun aandacht te brengen.
Ik heb zelf al maanden geleden een petitie getekent op de site van Scifi-tv.nl ( toen nog voor Casema) met de hoop er een beetje vaart achter te zetten maar daar gebeurt er blijkbaar ook niet veel mee.
Daarna had ik de hoop gevestigd op het nieuwe blad van SciFinow (zie Scifinow.nl) maar dit mocht helaas maar drie maanden duren waarna de Rentmeesters van F&L de stekker eruit trokken (het is hun eigenschuld dat het blad nagenoeg niet te vinden was in de winkel) wegens tegenvallende verkoopcijfers.
Dus bij deze hoop ik dat Ziggo er voor ons een beetje vaart achter gaat zetten .
Er zijn al zoveel praat en thema zenders in het pakket maar niets voor de Sciense Fiction fans ( of het moet komen omdat de commercieële zenders al beslag hebben gelegt op alle beschikbare Scifi programma's voor de nederlandse markt.)
We wachten het af....... maar hopelijk niet te lang.....
 
Ik zou ook graag 13th street en Sci Fi erbij hebben.

Sci Fi heeft bijv. de goude ouwe X-files en 13th street zend 1 van de beste nog lopende series van dit moment uit: Dexter (kijk maar eens op imdb), die waarschijnlijk alleen bij de downloaders bekend is.

In plaats hiervan komen/zijn er 5e rangs nieuwe zenders waar waarschijnlijk nooit meer dan 20 mensen tegelijk naar kijken. Ik vraag me af in hoeverre hier samengewerkt wordt door de kabelaars en degene die die (waardeloze) kanalen leveren om concurrentie tegen te gaan. Hierbij bedoel ik dus dat de kabelaars geld krijgen om de concurrerende kanalen niet uit te zenden.
 
Ik vraag me af in hoeverre hier samengewerkt wordt door de kabelaars en degene die die (waardeloze) kanalen leveren om concurrentie tegen te gaan. Hierbij bedoel ik dus dat de kabelaars geld krijgen om de concurrerende kanalen niet uit te zenden.

Er wordt al zo lang om scifi geroepen. :cry:

Wat betreft de quote, dat weet ik wel bijna zeker Ziggo is commercieel die wil geld verdienen. Als iemand grof wil betalen om rommel als het gesprek tvoranje of overig thema herhaal kanaal op de de kabel te krijgen, dan zullen ze geen nee zeggen.

Letop wij zijn alleen maar de sappies die graag willen betalen om beeld af te nemen. De werkelijke verdienste ligt mijn inziens aan wat de content leverancier per huishouden wil betalen om op de kabel te komen.

Hierin ligt de macht van de kabel exploitant, en als zij een "gratis" kanaal of een kanaal waar ziggo voor moet betalen kunnen vervangen dan zullen ze dit niet nalaten. Hens ook het plotseling verdwijnen van cbees en het verschijnen van jimjam.

Ik denk dat dit ook de reden is dat scifi maar niet komt, scifi wil een positieve of neutrale geldstroom zien.

Wat ik niet snap is dat men voor betaal kanalen geen apparte pakketten maakt (al zit er maar 1 zender in zo een pakket). Dan worden de kosten (inc die van ziggo volledig bij de consument neergelegd, en wordt digitaal veel interresanter.

Maar wel of geen per zender keuze, per betaalzender keuze. ik heb nog nooit een ziggo official zijn vingers zien branden over een uitspraak wat betreft dat concept.:neutral:
 
Wat ik op het moment mis is Sumo worstelen. Eurosport gooide er al met de pet naar maar is er nu blijkbaar helemaal mee gestopt want ik krijg geen mailtjes meer en op de website is het ook niet terug te vinden.
Dus een kanaal dat de Basho's uitzend en liefst niet met drie maanden vertraging is van harte welkom.

Verder wil ik nog voorstellen een topic te maken met zenders die we niet willen zien op de kabel.
 
tja... ik zou ziggo een goed advies geven dat ze de zenders helemaal niet mogen verwijderen, maar alleen maar blijven toevoegen zoals in amerika ;)

999 zenders :mrgreen:

maar ik ben echt tegen verwijdering, want dat benadeelt de sommige klanten...
Echter vind ik alle zenders in 1 keer data versturen, echt belachelijk... dat kost bandbreedte.
waarom niet clent (kijker met afstandbediening kiest een kanaal) ---> server (ziggo doorschakeltv of zoiets) ---> en weer terug naar client methode? (de gekozen kanaal verschijnt op tv)
Dan heb je het minst last van storingen, en het bespaart bandbreedte, en je krijgt hoge kwaliteit.
 
ik zou graag de "kwaliteit" die ik van MK kreeg als digi tv weer terug willen.
ipv deze mindere van ZIGGO [casema] dan ben ik al blij genoeg.
 
Wij zouden heel graag een Arabische muziek/entertainmentzender erbij willen, zoals bijv. MBC (andere muziekzender mag ook). Wel een hele rits Turkse zenders, maar niet een Arabische.
 
Het zal mooi zijn als BBC HD erbij zou komen en NED 2 en 3, RTL 4,5,7,8, en SBS6, Net5, En Veronica in HD.
 
Het zal mooi zijn als BBC HD erbij zou komen en NED 2 en 3, RTL 4,5,7,8, en SBS6, Net5, En Veronica in HD.

ned 1,2,3 komen in 2009 in hd. sbs is er mee bezig het is alleen niet duidelijk of dir alleen sbs 6 is of sbs bradcasting als het laatste het geval is dan kun je ook net5 en veronica in hd verwachten maar over sbs is nog geen duidelijkheid op welk termijn ze hd willen realiseeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan