• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax PVR Software release PXCIR 1.00.10

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Humax PVR gebruikers,

Bij @Home en Casema is de nieuwe software voor de Humax PVR beschikbaar op het netwerk. Ik veronderstel dat de software ook vanuit het Multikabel netwerk beschikbaar is sinds de koppeling met Casema.

Op het TVHomeforum is verdere informatie te vinden m.b.t. de verbeterpunten en bugfixes.
https://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=tvhomenl&t=789232

Laat even weten of jullie de software ook kunnen downloaden

succes

Anoniem
@home
 
Bedankt Anoniem. Ik heb je melding e.d. ook al op TVHomeforum gezien.
Ik heb nu de upgrade zojuist uitgevoerd en kom er binnenkort op terug.

p.s. weinig berichtjes van Multikabel/Humax gebruikers tot nu toe...

------------------

Ben ik weer: Update duurde zo'n 8 minuten. Gelukt.
Favorietenlijst kun je inderdaad nu aanpassen qua volgorde. Wel even sorteerknop gebruiken.
Ook de teletekst subpagina's doen 't gelukkig, waaroor je niet meer de teletekst van de TV hoeft te gebruiken.
Voor de rest even afwachten. De vastlopers had ik bijvoorbeeld bijna 1x per week.
 
Hier met een humax 9200 (MK) loopt de download momenteel.

Hopelijk zijn we dan nu eindelijk verlost van die irritante E meldingen :)
 
Update uitgevoerd.

Meest prettige: favorietenlijst in volgorde van zendertoevoeging te sorteren.
 
Zo ik heb hem gisteravond ook geupdate. So far, so good...

groet,
Rob.
 
Heb update ook uitgevoerd en het werkt allemaal goed.

* heb alleen nu voor het eerst een opname gehad welke niet goed was (beschadigd?) en ook 1 maal dat het geluid bij afspelen niet synchroon liep.
Heb het afspelen gestopt en weer gestart, hierna was het goed....dit probleem nog niet eerder gehad.
 
AC zei:
Heb update ook uitgevoerd en het werkt allemaal goed.

* heb alleen nu voor het eerst een opname gehad welke niet goed was (beschadigd?) en ook 1 maal dat het geluid bij afspelen niet synchroon liep.
Heb het afspelen gestopt en weer gestart, hierna was het goed....dit probleem nog niet eerder gehad.
Zaterdagavond waren er zowiezo veel onderbrekingen, stilstaand beeld en out-of-sync geluid te zien op meerdere zenders, dus misschien heb je toen net iets zitten opnemen en heeft het dus niets met je ontvanger te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan