• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wegvallen connectie in browsers ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bingo, ook hier sinds gisteren problemen (oud casema gebied). Hiervoor nooit problemen en nu begint de ellende :evil:.
 
Sinds een paar dagen heb ik dit probleem ook, in 3524. Moet diverse keren F5'en voordat een site verschijnt. Vooral 's avonds trouwens. Het lijkt wel of de tijden van het oude demos-casemamodem zijn teruggekeerd.... Een nachtmerrie!!!
Aanvulling: OpenDNS ingesteld en het loopt weer als een trein.
 
Sinds een paar dagen heb ik dit probleem ook, in 3524. Moet diverse keren F5'en voordat een site verschijnt. Vooral 's avonds trouwens. Het lijkt wel of de tijden van het oude demos-casemamodem zijn teruggekeerd.... Een nachtmerrie!!!


Lijkt op DNS probleem wat elders in dit forum is vermeld.
Mijn F5 begint al slijtage te vertonen :schater:
Op dit moment is het huilen met de pet op:

C:\Windows\system32>ping 83.80.1.236

Pingen naar 83.80.1.236 met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 83.80.1.236: bytes=32 tijd=9 ms TTL=61
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 83.80.1.236: bytes=32 tijd=263 ms TTL=61

Ping-statistieken voor 83.80.1.236:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 2, verloren = 2
(50% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 9ms, Maximum = 263ms, Gemiddelde = 136ms


C:\Windows\system32>nslookup www.postbank.nl
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
Server: UnKnown
Address: 83.80.1.236

DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
*** Time-out in de aanvraag aan UnKnown

C:\Windows\system32>tracert 83.80.1.236

Traceren van de route naar 83.80.1.236 via maximaal 30 hops

1 6 ms 8 ms 8 ms 94.208.184.1
2 8 ms 8 ms 9 ms 10.0.65.2
3 * * * Time-out bij opdracht.
4 * * * Time-out bij opdracht.
5 * 12 ms 14 ms dns-fe.casema.nl [83.80.1.236]

De trace is voltooid.


Nog nooit zo'n waardeloze DNS server meegemaakt als nu.
Die van wanadoo/orange werkte tenminste nog...
 
Hier is het ook alleen maar erger geworden. De helft van mijn tabbladen/websites (Firefox) openen gewoon niet. Pas als ik een aantal keren heb gerefreshed. Wat een drama zeg, nooit problemen gehad met Casema.
 
Hier (3702 VK) zelfde probleem. Al dagen. En vandaag (afgelopen uren) kon ik bijna niet internetten. Zoals al door anderen aangegeven, met Casema NOOIT problemen gehad. Sinds Ziggo kan ik dat niet zeggen.

Probeer maar kalm te blijven en ga al niet eens meer klagen. Ben nog steeds bezig om dubbel uitgebreid abo TV te cancellen dat ze me dubbel berekenen sinds de overgang naar alles-in-1. :evil:
 
Vandaag alweer. Vooral vanavond. Overdag ging het wel goed. :sad:
 
Probeer je router even te resetten zodat je ip ververst wordt, grote kans dat je dan nieuwe (wel goed werkende) dns-servers krijgt toegewezen en zal je probleem verholpen zijn. Doe je dat niet dan kan het tot je lease verlopen is nog slecht blijven gaan omdat je dan de oude DNS servers blijft gebruiken.
 
uitvallen internetverbindingen

Ik heb sinds een aantal dagen ook uitval van verbindingen, merk dit als ik luister naar liveradio (bv Sky), minuutje verbinding, daarna "buffert"de mediaplayer, weer verbinding, dit gaat zo maar door. router gereset, geen verandering.
Ik heb gisteren een mailtje naar de ziggo klantenservice gestuurd, ben benieuwd wat het antwoord is.
 
Nou ik wens je veel succes. Ik heb al 2 mails die kant op gestuurd en nog steeds geen response. Inmiddels zit ik alweer bij KPN, ziggo is een drama. Ik heb nu alleen nog TV van ze. Echter zo gauw er een andere fatsoenlijke aanbieder is stap ik over.
 
Neem je toch digitenne? kun je alles opzeggen.

Nou ik wens je veel succes. Ik heb al 2 mails die kant op gestuurd en nog steeds geen response. Inmiddels zit ik alweer bij KPN, ziggo is een drama. Ik heb nu alleen nog TV van ze. Echter zo gauw er een andere fatsoenlijke aanbieder is stap ik over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan