• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sport1 HD

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tulua

Weet iemand of Sport 1 HD in de toekoemst ook voor Casema klanten beschikbaar zal zijn? Wat is de stand van zaken?
 
Goede vraag..ben ook zeer benieuwd. Technisch wordt deze zender gewoon uitgezonden (zie casema testnetwerk 0500).. als de codering er af is (zoals vorige week even het geval was) is deze zender gewoon zichtbaar... Kortom..ben benieuwd!

Herman
 
ja, ik ken het testnetwerk ook. Betekend dat, dat laatste week Sport1 HD voor iedereen beschikbaar was ook voor Casema klanten?
 
een paar avonden had Ziggo problemen met de codering van een aantal zenders..hierdoor stonden bijv het Turkse, Indische en Chinese pakket een aantal uren "open". Sport 1 HD was toen op het testnetwerk ook keurig te zien (ben wel Sport 1 abbo maar had dus keurig beeld). Er zit dus gewoon een codering op....pesterijen :eek::eek:

ja, ik ken het testnetwerk ook. Betekend dat, dat laatste week Sport1 HD voor iedereen beschikbaar was ook voor Casema klanten?
 
Iemand van Ziggo moet het roode knopje drucken om het signal doorteschakelen :mrgreen:
 
Iemand van Ziggo moet het roode knopje drucken om het signal doorteschakelen :mrgreen:
De kleur van het knopje maakt mij niet uit, wel dat ik Sport HD te zien krijg!

Dit was een van de redenen om een HD decoder aan te schaffen (ook het EK voetbal, geef ik toe) en het viel dus behoorlijk tegen dat het op het Casema netwerk niet wordt doorgegeven...
 
Dit is volgens mij 1 van de onderwerpen waar ook ziggo officials geen bevredigend antwoord kunnen geven. Het heeft te maken met eerder afgesloten contracten door de verschillende providers. Ik heb niet het gevoel dat dit binnenkort rechtgetrokken wordt.
 
Bij de MM zag ik een nieuw foldertje van Ziggo speciaal voor HDTV. Hierin staat een overzicht van HD zenders waaronder Sport1 HD. In oude folders stond dat deze zender niet te ontvangen is in het voormalig Casema gebied. Nu staat er: Deze zender is nog niet te ontvangen in het voormalige Casema gebied. :roll:

Misschien dat deze zender zeg per 1 januari ook in het Casema gebied te zien is. Feit is wel dat Ziggo heel vaag doet en niet gewoon duidelijk aangeeft waarom deze zender nog niet te zien is in het Casema gebied en wanneer dit wel het geval zal zijn. :?
 
Het kan ook gewoon een soort lokkertje zijn, om mensen toch nu al de HD kanalen te laten nemen en zo veel mogelijk te verkopen.

Aangezien ze geen harde datum kunnen/willen noemen, blijft het allemaal koffiedik kijken...
 
Ik heb een aantal weken geleden een ziggo-official gesproken en die vertelde mij dat ze verwachten het in 2009 wel door te mogen geven. Ik moet jullie de reden onthouden, laat ik wel zeggen dat Ziggo er in dit geval weinig aan kan doen. Chellomedia laat het Casema (nu dus Ziggo) niet toe om Sport1 HD door te geven... Zij hebben daar hun redenen voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan