• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Help! Ik kan geen abonnement afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

eljeroen

Ook al ben ik nog geen Ziggo gebruiker (dat probeer ik wel te worden, maar tevergeefs), ik hoop toch dat iemand op dit forum een oplossing voor me weet. Ik probeer al een tijdje Ziggo Alles in 1 te krijgen, maar het wil maar niet lukken.

Op dinsdag 24 november ben ik verhuisd naar een nieuwe woning. Geen nieuwbouw, maar er was gek genoeg geen kabel aansluiting. Daarom is er op 3 november een kabel aangelegd via aansluitingen.nl. Deze is vanaf de straat doorgetrokken naar mijn huis en getest. TV kijken kan ik wel, alleen analoog.

Dit is het begin van een groot probleem. Bij Ziggo wordt mijn aansluiting "administratief" nog niet gereed gemeld. Van de helpdesk hoor ik telkens dat het bekend is dat ik over kabel en voldoende signaalsterkte beschik. Probleem is dat een Ziggo medewerker ook moet aanvinken dat ik een abonnement kan afsluiten. Zo niet, dan kan ik niets bestellen.

Ik heb geprobeerd om alles ruim voor mijn verhuizing te regelen zodat ik, nadat de meeste dozen zijn uitgeruimd, weer vanuit huis kan werken. Zonder internet lukt dat niet. Bijna dagelijks bel ik met de helpdesk om te informeren of de status van mijn aansluiting inmiddels is veranderd, zonder resultaat.

Wie dit moet aanpassen weet ik nog altijd niet, ik krijg bij ieder contact te horen dat er een taak voor is aangemaakt, maar dat die nog niet is uitgevoerd. Het zou volgens een van de helpdeskers gaan om het zetten van een vinkje in de administratie.

Weet iemand een oplossing voor me? Al was het maar de juiste afdeling/persoon om contact mee op te nemen, daarmee zou ik al erg geholpen zijn.
 
De HD kan dit niet regelen, daar moet inderdaad een taak voor worden aangemaakt. Die moet naar de afdeling nieuwbouw, dus je zou eens kunnen vragen of ze willen checken of die taak naar de juiste afdeling gezet is.
 
Ok, bedankt voor je reactie. Ik ga het maandag proberen. Is het normaal dat het bijna een maand duurt voordat een nieuwe aansluiting administratief gereed wordt gemeld?
 
Ik heb geen idee hoe lang het normaal duurt, een maand lijkt me wel lang though. Kan je eens aan de HD vragen wat er dan precies niet goed staat? Nu lijkt het mij dat de status van je netwerkaanstelling op inactive staat, maar als ik dat zeker weet kan ik eens navragen hoe lang dat duurt.
 
Hoi Eljeroen,

dit is inderdaad niet normaal.
Zou je mij je postcode en huisnummer kunnen toesturen in een privebericht?

bvd!
 
Vandaag contact gehad met het webteam. Zij hebben er voor gezorgd dat de status is gewijzigd naar active en mijn bestelling opgenomen.

Durf nog niet te vroeg te juichen en zal de bevestigingsbrief maar eens afwachten. In ieder geval lijkt het erop dat er iets aan wordt gedaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan