• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

JimJam & Misdaadnet nu te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment nog steeds de E10-melding op BBC 4 terwijl de uitzending al moet zijn begonnen. Ik herinstalleer maar even en hopen maar dat er dan wat is. Zo gaat mijn Batman in rook op. En ik heb het gehele pakket dus aan de rechten ligt het niet.

Edit: BBC 3 doet het juist wel. Iemand vergeten een knop om te zetten? :mad:
Ach nee. :evil:
Hier ook geen BBC4 momenteel!
Datzelfde geklooi hadden ze jarenlang ook bij UPC , daar vergat ook steeds iemand regelmatig de knop tijdig om te zetten voor BBC3 en BBC4.
 
Het Nieuws & Kennis pakket is toch gewoon een onderdeel van het Totaalpakket?
BBC3 en 4 zitten dus nog gewoon in het Totaalpakket (denk ik tenminste, nog niet gecontroleerd).

Volgens mij zaten BBC3 en 4 tot gisteren in het Kidspakket (omdat er overdag kinderprogramma's op werden uitgezonden onder de namen CBBC en CBeebies). Nu deze kinderprogramma's blijkbaar niet meer worden doorgegeven, vind ik de keuze om ze in nu het Kennis & Nieuws pakket te stoppen, niet zo vreemd.

Ben het overigens volledig met jullie eens dat Ziggo dit duidelijker had kunnen communiceren.

Het zat inderdaad in het totaal pakket, alleen vind ik de doorgegevens zenders geen 10 euro waard.
De 4 euro voor het Nieuws & Kennis pakket inc BBC3/4 nu net weer wel. :)
 
E10 foutmelding bij BBC four en bij BBC three geen ondertiteling.
 
Is niet zo moeilijk hoor.gewoon die belachelijke slide eraf halen...24 uur per dag JimJam..en klaar. Wat een gedoe allemaal zeg....er is toch ruimte zat..zeker nu HDNL verdwenen is 8-)

grtn

Herman

Het lijkt wel het Casema TVD van vroeger. :?

We krijgen nu wel de Jim maar niet de Jam. :)
 
ik ga het abonnement op het totaal pakket er maar uit halen, kijk eigenlijk alleen nog maar naar de hd kanalen en zenders uit het kennis en nieuws pakket. maar snijden ze zichzelf in de vingers door dat te wijzigen? Ik hoop trouwens niet dat dit een voorbode is op het verwijderen van nog meer kanalen (misschien wel bbc 3 en 4 uit het pakket?) Ik denk aan zenders als sailing channel en mtv hits, base, skynews jammer dat ze er zoveel goede zenders uit halen (hoewel mtv hits en base doorspekt waren van reclame) ik
 
BBC 3/4 zichtbaar maar geen subtitles op beide.

Geen BBC 4 hier momenteel.. :roll:

bbc4nogois1.jpg
 
Hele slechte zaak deze handelswijze, twee zenders die toegevoegd worden en drie die er verdwijnen zonder erg veel communicatie naar de klanten toe.
Misdaadnet lijkt mij een leuke zender te kunnen worden , maar bij Jimjam lijkt het erop dat de oude kanaaldeling weer van stal gehaald word met een bbc zender en daar is ook in het verleden veel fout gegaan
Waarschijnlijk BBC4 , omdat die niet te zien was vanaf 20.00 uur.
Begint weer verdacht veel op de oude casema tvd tijd te lijken:?
 
Re:

Misdaadnet lijkt mij een leuke zender te kunnen worden ,
Dan moet eerst de programmering worden uitgebreid, maar volgens de EPG van gisteravond zou de programmering uit 4 programma's bestaan die de hele dag doorgaan. Start dan zo'n zender een maand later als je meer kan uitzenden.
 
Lees net dit op Mediamagazine.nl:

Misdaadnet info:
Vandaag start Endemol een eigen digitale zender: MisdaadNet, te zien via kabelexploitant Ziggo. Endemol zegt de eerste producent in Nederland te zijn die als narrowcaster content via een eigen themakanaal aanbiedt. Misdaad Net is vandaag voor het eerst te zien via kabelexploitant Ziggo. Met de start van Misdaad Net komen liefhebbers van detectiveseries 24 uur per dag, 7 dagen per week aan hun trekken. Het net brengt Nederlandse producties als Spoorloos Verdwenen, Grijpstra en de Gier, Bureau Kruislaan en kijkcijferkanon Baantjer, maar ook bekende Europese misdaadseries. Naast de succesvolle Nederlandse Endemolproducties behoren ook Duitse Krimi’s (o.a. Siska, Der Alte) en Britse detectives (o.a. Murphy’s Law) en klassiekers als Miss Marple en Sherlock Holmes tot de vaste programmering van het nieuwe digitale net. (Adformatie)

HD1 gestaakt:
** Kabelaar Ziggo is gestopt met de doorgifte van de HDTV-zender HD NL. De kabelaar, ontstaan uit @Home, Casema en Multikabel, heeft per 1 juli het contract opgezegd met de zender. Het HDTV-pakket van Ziggo bestaat nu nog uit de tv-zenders National Geographic Channel HD, Discovery HD en The History Channel HD. Via het digitale basispakket is de zender Brava HDTV te bekijken. Ziggo hoopt op korte termijn te starten met doorgifte van Eurosport HD via het basispakket. De benodigde softwareupdate voor de Samsung HDTV-ontvanger zal binnen afzienbare tijd beschikbaar komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan