• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt internetsnelheid naar 120 Mb in Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie O Wie heeft nu eindelijk eens een hoger snelheid????

Hallo

Ik ben al een tijd bezig met Ziggo (email,,bellen)GRRRRR:censored::censored: word er gek van!!! om erachter te komen wanneer ik eindelijk een sneller internet heb/krijg (ik heb alles in 1 extra)dit is mijn snelheid nu.



Is er iemand die nu wel al de veel hogere snelheid heeft????????????

:pompom:
Gr
Herman
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat er een misverstand is ergens bij Heman. Wacht eerst zijn reactie eens af, voordat iedereen begint te schieten ...

Is geen misverstand bij heman1, in zijn profiel staat als woonplaats Amersfoort en in het eigen persbericht van Ziggo over Amersfoort (https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggonieuws/artikel?id=db22162) is aangegeven dat "voor het eind van de maand alle abonnees in Amersfoort de nieuwe verhoogde snelheden krijgen". En die maand was oktober.

Dat dit om wat voor reden dan ook niet kan worden nagekomen kan gebeuren, weet ook niet of de abonnees in Amersfoort hierover op de hoogte zijn gebracht. Maar het is geen onterechte vraag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is geen misverstand bij heman1, in zijn profiel staat als woonplaats Amersfoort en in het eigen persbericht van Ziggo over Amersfoort (https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggonieuws/artikel?id=db22162) is aangegeven dat "voor het eind van de maand alle abonnees in Amersfoort de nieuwe verhoogde snelheden krijgen". En die maand was oktober.

Dat dit om wat voor reden dan ook niet kan worden nagekomen kan gebeuren, weet ook niet of de abonnees in Amersfoort hierover op de hoogte zijn gebracht. Maar het is geen onterechte vraag.

Precies, zo interpreteerde ik het ook. De eerste zin had misschien iets genuanceerder gekund, maar de vraag is wel redelijk te noemen.
 
De vraag is Pierre, zit jij in het glasvezelgebied van A'foort? Het is een beetje een lappendeken over de stad heen. Kattenbroek, e.d. Er zijn genoeg stukken in A'foort waar nog geen glasvezel is, daar gaat Ziggo niet gelijk experimenteren.
 
@Spartagek: ik ken en deel je gevoel mbt mensen die klagen en dan cheap ass spul hebben staan .En dan gewoon niet weten waarover ze het hebben.En dan vergeet je nog te melden dat de mensen die dan een normaal fast ethernet hebben liggen max 100Mb UTP bekabeling en switches hebben liggen (van het merk onky tjonky) dus ook dat zal al niet lekker gaan werken .
Ben wel benieuwd wanneer snelheids verhogingen in omg Breda gaan komen.Want ik weet WEL hoe je NZBtjes enz moet krijgen :)
BTW: een sparta fan uit zundert ??Alhoewel:sparta is de club van r'dam ..:pompom:
 
Geachte abonnee,

U heeft onlangs een nieuw modem van Ziggo ontvangen. Hiermee kunt u nóg sneller internetten. Ziggo heeft namelijk uw internetsnelheid verhoogd. Goed nieuws voor u.

Heeft u het nieuwe modem nog niet geactiveerd? Doe dit dan vandaag alsnog met de Ziggo activatiecode die u bij uw modem heeft ontvangen. Heeft u hier hulp bij nodig? Surf dan naar ziggo.nl voor de handleiding (stap 4). Natuurlijk staat ook onze Klantenservice voor u klaar.

Wij vragen u het oude modem met adapter aan ons terug te sturen. Gebruik hiervoor de originele verpakking met bijgeleverde retoursticker en stuur deze binnen 14 dagen gratis terug. Ziggo zorgt voor een juiste verwerking van oude modems. Heeft u het modem al teruggestuurd? Dan hoeft u verder niets te doen.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.

Enschede al de nieuwe snelheid kreeg dit vandaag weer in mijn mail heb nog steeds de arris er aan hangen aangezien, deze veel stabieler qua snelheid is
Misschien vannacht nog een korte test.
 
De vraag is Pierre, zit jij in het glasvezelgebied van A'foort? Het is een beetje een lappendeken over de stad heen. Kattenbroek, e.d. Er zijn genoeg stukken in A'foort waar nog geen glasvezel is, daar gaat Ziggo niet gelijk experimenteren.

postcode 3814 is nog geen glasvezel en ben zelf een van de 500 waar ziggo een test mee doet
 
De vraag is Pierre, zit jij in het glasvezelgebied van A'foort? Het is een beetje een lappendeken over de stad heen. Kattenbroek, e.d. Er zijn genoeg stukken in A'foort waar nog geen glasvezel is, daar gaat Ziggo niet gelijk experimenteren.

in de wijk kruiskamp 3814 is nog geen glasvezel en tog ben ik er een van de 500 waar ziggo aan testen is met de nieuwe snelheid
 
update de monteur is vandaag geweest om te controleren of de snelheid goed was en alles is in orde en ik had gevraagt aan de montuer waar en welke wijk in Amersfoort de proef is begonen om te testen en het bleek de wijk KRUISKAMP te zijn en een wijk uit ENSCHEDE welke wijk wist hij niet


DE VOORKOMENDE PROBLEMEN MET DE SNELHEID WORDT OOK AAN GEGEVEN DOOR DE MONTEUR DAT EEN TE OUDE COMPUTER IS OF GEEN GOEDE NETWERKKAART OF EEN LANGZAMEN ROUTER EN KABELS DIE NIET GESCHIKT ZIJN VOOR DE SNELHEID VAN 120/10MB!!

het is nu afwachten wanneer de snelheid de hoogte in gaat:oyeah:
 
update de monteur is vandaag geweest om te controleren of de snelheid goed was en alles is in orde en ik had gevraagt aan de montuer waar en welke wijk in Amersfoort de proef is begonen om te testen en het bleek de wijk KRUISKAMP te zijn en een wijk uit ENSCHEDE welke wijk wist hij niet


DE VOORKOMENDE PROBLEMEN MET DE SNELHEID WORDT OOK AAN GEGEVEN DOOR DE MONTEUR DAT EEN TE OUDE COMPUTER IS OF GEEN GOEDE NETWERKKAART OF EEN LANGZAMEN ROUTER EN KABELS DIE NIET GESCHIKT ZIJN VOOR DE SNELHEID VAN 120/10MB!!

het is nu afwachten wanneer de snelheid de hoogte in gaat:oyeah:

Lees eens je eigen berichtje terug.

Bij mij komt het schreeuwerig en verward over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan