• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NL-1 HD Storingen hier melden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou Cees, dat heb je mooi even opgelost. :) Na je bericht checkte ik de ber nog eens en bleek dat ik inderdaad af en toe positieve waarden kreeg, dat had ik eerst niet zo gezien omdat dat schermpje nogal vlug weg is (ingesteld zo dacht ik).

Je opmerking over storing van apparaten bracht me op een idee om de airco es uit te zetten, ja hoor, dat was het, nog geen blokje meer gezien de laatste paar minuten, ook niet op de hd kanalen (om weer on topic te komen :))

Happy man again. thanks.
 
Bij de laatste keer dat ik alles opnieuw moest doen, begin april. Omdat ik en de service medewerker dachten dat het geluids probleem van 1080i en 720P dan opgelost zou zijn, heb ik geen NL-HD meer.
Moet ik nu de apparatenlijst opdaten?
 
Bedoel je Nederland 1 HD of HD-NL?

Die laatste wordt niet meer doorgegeven, dus daarvoor hoef je de moeite niet te nemen.
 
HD-NL, Nederland 1 HD is goed.
HD-NL op kanaal 63.
Ik heb nu niets op kanaal 63.
Met zappen gaat hij van 62 naar 64.
 
Ik heb nog steeds artefacts op alle hd kanalen terwijl ik deze voorheen ( naar mijn idee voor de software update) niet had.
Ik hoop dan anoniem nog iets kan regelen en dat het onderzocht wordt.
Zou voor mijn vakantie gebeuren.
 
HD-NL, Nederland 1 HD is goed.
HD-NL op kanaal 63.
Ik heb nu niets op kanaal 63.
Met zappen gaat hij van 62 naar 64.

Ga eerst even na of HD-NL nog wel wordt doorgegeven. Bij het voormalige @home wordt deze zender in ieder geval niet meer doorgegeven en bij Casema ook niet denk ik.
Het heeft dus geen zin om je kanalenlijst te updaten, HD-NL zul je niet meer terugvinden.
 
Geen Hdtv Signaal Op Kanaal 14 Nl1hd

Ik heb @Home gebeld vanmiddag, aangezien er geen HDTV signaal binnenkomt op kanaal 14 NL1 HD , maar wel op EurosportHD kanaal 64.
Het antwoord: daar kunnen wij niks aan doen, het signaal komt zo binnen.
Ik heb uitgelegd dat ze KPN en anders NOS moeten doorgeven dat ze geen HD signaal uitzenden!!
We zullen zien........:?

Niet te geloven! Binnen 20 minuten HDTV op kanaal 14!! Goed gedaan Ziggo!!!!!:lol::lol::lol::lol:
 
Volgens mij moet je weer even bellen .... :)
Tweede helft begint weer vrolijk in SD.

Beetje triest is het wel.
 
Op chelloo.com staan berichten dat UPC gebruikers ook niet de wedstrijd (volledig) op HD kunnen zien, dus het lijkt me sterk dat ze bij zowel UPC als bij Ziggo zitten te slapen. (Alhoewel, het blijft toch UPC en Ziggo)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan