• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Steeds storingen telefoon/internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JensK

Wie heeft er nog meer last van internet/telefoon storingen?, het is al 2 weken bezig in de omgeving Lemsterland.

Downtime verschilt, dan weer 5 minuten tot 3-4 uren per dag.
Nu al 3-4 dagen achterelkaar minstens per dag wel 2-3 uur geen internet.

Ongelovelijk!
 
Wie heeft er nog meer last van internet/telefoon storingen?, het is al 2 weken bezig in de omgeving Lemsterland.

Downtime verschilt, dan weer 5 minuten tot 3-4 uren per dag.
Nu al 3-4 dagen achterelkaar minstens per dag wel 2-3 uur geen internet.

Misschien ben jij de enige en is er gewoon iets niet lekker met je signaal. Je moet dan wel even met de klantenservice bellen, liefst op het moment dat je geen internet of een slechte verbinding hebt (mits je geen telefoon via je kabelmodem hebt natuurlijk). Als je de storing niet meldt zal hij ook niet opgelost worden, tenzij het een groepsstoring is en je buurman bijvoorbeeld wel belt. Maar het grootste deel van de problemen die jij beschrijft zijn individuele storingen in je huis-aansluiting of modem en als je die niet telefonisch met de klantenservice bespreekt zal er niets gebeuren.....
 
Er is al meerdere malen telefonisch melding gedaan, ze beloven er komt een monteur, maar dan komt op dezelfde avond al een busje door de straat.

Echter ze hebben nu wel een vrij grote storing, het halve dorp hier ligt eruit. en dat al vanaf gisteren 12:00.
 
Alles ligt er weer uit in Breda

Hoi
Hoezo problemen met Ziggo
vannacht om 03:15 hadden we nog internet maar om 12:00 uur op zondag ligt alles er weer uit

-geen internet :roll::roll:
-geen telefoon :?:?
-wel tv ontvangst :) hebben we nog wat

zowel de website als op het info kanaal geen info
Maar dat zijn we gewend
Heeft iemand soms meer info wat er aan de hand kan zijn

Who
 
weet ik niet

Hebben de buren nog wel internet/telefonie, who_cares_100?

dat weet ik niet want ik heb niet zo de behoefte om op zondag bij de buren te gaan vragen of ze internet hebben

misschien hebben ze wel geen internet van ziggo (dat zou verstandig wezen) hahaha:):)

daar hebben normale providers een helpdesk voor die te bereiken is
die van Ziggo niet en ook de site met info is zo onbetrouwbaar al wat
ik had nog wel tv ontvangst
daar hebben ze het fenomeen teletext uitgevonden
daar zou ziggo dan evt ook nog een melding weggezet kunnen hebben
ja er stond een melding dat de storing van 15 juni opgelost zou zijn
over actueel gesproken :evil: mededelingen van meer als een maand geleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan