• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Multikabel kondigt Power-Bundel aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

buisj

Wat een aanbieding zeg !!! Als je mobiel telefoneren buiten beschouwing laat, want die moet je na een jaar volledig gaan meebetalen, dan heb je dus maar EUR 2,95 per maand voordeel. Hosanna, hosanna, wat een aanbieding. MK zal toch wel met iets scherpers moeten komen wil ik daar op ingaan.
 
Nouja, je kan net als ik het gewoon aanvragen en na een jaar opzeggen..

Betalen voor een mobiel abo... hihi NOOIT!!

Het gaat mij om de korting die je krijgt op dit moment.. Die telefoon aanbieding is idd niet echt dat je ze WOW voor 5 euro per maand...
 
buisj zei:
Wat een aanbieding zeg !!! Als je mobiel telefoneren buiten beschouwing laat, want die moet je na een jaar volledig gaan meebetalen, dan heb je dus maar EUR 2,95 per maand voordeel. Hosanna, hosanna, wat een aanbieding. MK zal toch wel met iets scherpers moeten komen wil ik daar op ingaan.

Tsja, hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Telefonie in combinatie met Power is normaal al goedkoper dan standaard telefonie (8.50 t.o.v. 17.50 zonder internet) Voor Power-abbonnees bestaat nu dus een nog goedkopere oplossing, namelijk € 5.55 en dan krijg je er ook nog een jaar mobiele telefonie gratis bij. En die mobiele telefonie is ook nog aardig goedkoop als je veel naar huis wilt bellen..... (je belt gratis van mobiel naar MK-vast en onderling van MK-mobiel naar MK-mobiel)

Plus het feit dat de nummer-portering bij dit bundel-aanbod ook nog eens gratis is, normaal kost je dat 25 euro.

Iemand die nu al power heeft en toch denkt over telefonie is in ieder geval gunstiger uit dan vroeger. Bestaande power-klanten die al telefonie hebben zijn ook gunstiger uit. Denk je na een jaar dat je goedkoper uit bent met je mobiele abbo/prepay bij een ander kun je dat dus dan wijzigen.

toch ?? :wink:
 
Ik zie helaas in deze aanbieding weer geen voordeel voor bestaande PowerUser abbonees, die een overstap naar digitale TV willen.

Prijsverschil tussen bestaande abbo's en deze nieuwe bundelaanbieding is niet veel.........vraag me af of er veel mensen de moeite nemen om over te stappen. Veel mensen hebben al een mobiel abbo's en zullen niet massaal overstappen naar deze 'tijdelijke' gratis mobiele dienst.

Denk dat Multikabel met iets beters moet komen...... :cry:
 
Nou, die betere aanbieding is er nu! Gratis digitale ontvanger bij de Powerbundel. Mooi moment om over te stappen op digitale tv, dacht ik.

Blijkt toch weer een addertje onder het gras te zitten: 2 maanden geleden heb ik namelijk mijn betaalde borg voor het internetmodem omgeruild tegen een jaar lang gratis digitale telefonie (12 * 8,50). Nu heb ik dus analoge tv, power internet en digitale telefonie voor 58,75 (43 + 15,75) per maand. Als ik nu upgrade naar de Powerbundel, komt mijn gratis telefonie te vervallen, en betaal ik gewoon 64,95 per maand, aldus een mevrouw van de klantenservice. Tja, dan is de digitale ontvanger opeens niet meer zo gratis...

Even wachten maar dus met overstappen naar digitale tv :roll:
 
Ik had altijd Power internet, en telefonie van Multikabel. En ben vorig weekend overgestapt op de Powerbundel. En ik had na 3 dagen(!!) de Digitale ontvanger al binnen van Multikabel. Zéér netjes van MK (mag ook wel eens gezegt worden).

Alleen wat ik vreemd vind, is dat je € 0,50 p/m per digitale ontvanger extra moet betalen als je meerdere ontvangers hebt....
Niet dat ik dat heb... Maar vind het wel vreemd. Je betaalt tenslotte al 15,75 + 1,50 p/m voor het Analoge+digitale TV.
 
Die 50cent extra is om de 2e smartcard in het systeem te zetten/houden.
 
Saywhat zei:
Die 50cent extra is om de 2e smartcard in het systeem te zetten/houden.
Wat al redelijk uniek is in kabel-TV land heb ik me laten vertellen. Bij andere kabelaars kan je vaak helemaal geen 2 smartcards op 1 abbo krijgen. Dan zou je dus dubbel moeten betalen misschien ? Dus die 50 cent valt nog mee voor een tweede smartcard lijkt het.
 
CeeS zei:
Saywhat zei:
Die 50cent extra is om de 2e smartcard in het systeem te zetten/houden.
Wat al redelijk uniek is in kabel-TV land heb ik me laten vertellen. Bij andere kabelaars kan je vaak helemaal geen 2 smartcards op 1 abbo krijgen. Dan zou je dus dubben moeten betalen misschien ? Dus die 50 cent valt nog mee voor een tweede smartcard lijkt het.
Andere providers ondersteunen het helemaal niet... dus wees blij dat het kan voor 50 cent extra... ook kan je meteen je film1 ed paketten ook verlengen tot meerdere decoders in je huis... UPC bijvoorbeeld is het gewoon 1 decoder per huis... en ook nog is alleen wat zij willen.. bij ons kan je nog wel kiezen, ookal lijkt het dat ze erg veel Samsung voortrekken...
Ennuh.. in het buitenland, kijk is naar Sky... die vragen 10pond! extra per smartcard...
Op het moment hebben we alleen nog 1 decoder in huis, en we hebben plus pakket, vind het wel fijn dat als er straks een 2e decoder komt (wacht nog even de kinderziektes van PVR's af...) dat we dan voor maar 50 cent extra alles op beide kunnen ontvangen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan