• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi!



Is wel vanzelfsprekend en ook conform alle manuals en handleidingen die er op de site staan. Dit is zonder communicatie gebeurd omdat dit user errors zijn. Je had het al zo ingevoerd moeten hebben.

Voor die tijd was ziggo.nl het default domein, ivm komende migraties is dit aangepast.

bye,
Raymond.

User errors of niet, Ziggo heeft geen impact-bepaling gedaan en onnodig klachten op haar hals gehaald.

Users lezen geen manuals en zeker niet wanneer het vanaf het eerste moment gewoon werkt (why fix it when it isn't broken?).

bye,
Robot
 
Hi!

User errors of niet, Ziggo heeft geen impact-bepaling gedaan en onnodig klachten op haar hals gehaald.

Users lezen geen manuals en zeker niet wanneer het vanaf het eerste moment gewoon werkt (why fix it when it isn't broken?).

bye,
Robot

Waar maak JIJ dat uit op, wellicht is die bepaling er wel degelijk geweest en is er gewoon gezegd, prima die bellen de helpdesk wel!

Ik wil je adviseren voorzichtiger om te gaan met dingen zo stellig neer te zetten als je geen idee hebt of die impact bepaling er ook daadwerkelijk geweest is.

Bye,
Raymond.
 
Hi!



Waar maak JIJ dat uit op, wellicht is die bepaling er wel degelijk geweest en is er gewoon gezegd, prima die bellen de helpdesk wel!

Ik wil je adviseren voorzichtiger om te gaan met dingen zo stellig neer te zetten als je geen idee hebt of die impact bepaling er ook daadwerkelijk geweest is.

Bye,
Raymond.

Bedankt voor het advies.
Mijn vraag aan jou is, waarom jij dan ook weer een aanname doet dat er een impactbepaling is geweest?
 
Hi!



Grappenmaker? Je snapt het nog steeds niet he. Mischien kan iemand deze meneer een tip geven.

Die analyse is er geweest.

Bye,
Raymond.

Nou nou nou! Zo kan ie wel weer hè?
Okay, analyse is geweest.

Hier, neem een oliebol...
 
Hi!



Grappenmaker? Je snapt het nog steeds niet he. Mischien kan iemand deze meneer een tip geven.

Die analyse is er geweest.

Bye,
Raymond.

Nou nou nou! Zo kan ie wel weer hè?
Okay, analyse is geweest.

Hier, neem een oliebol...

Ik geef jullie een tip, doe een beetje rustig aan mannen. Als dit jullie probleem is dan hebben jullie geen probleem. De kunst van het relativeren, bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Dit laatste is bij jullie n.v.t. helaas.
 
Raymond gaat er van uit dat iedereen weet dat hij een Ziggo-medewerker is. Robot is nieuw hier en kan dat onmogelijk weten, behalve door ongeveer het hele forum door te lezen.

Probleem komt me bekend voor, en ik denk dat de oplossing ook bekend is.
 
User errors of niet, Ziggo heeft geen impact-bepaling gedaan en onnodig klachten op haar hals gehaald.

Users lezen geen manuals en zeker niet wanneer het vanaf het eerste moment gewoon werkt (why fix it when it isn't broken?).

bye,
Robot


Erger nog de monteur die het hier namens Ziggo aangelegd heeft, heeft het zo ingesteld... Gelukkig weet ik de weg naar dit forum en werkt het weer!

Geen goede beurt van Ziggo... in mijn geval voor het eerst :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan