• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen tot weinig verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er een firmware update alleen voor het Arris modem, of ook een firmware update voor het Ubee modem?
 
Is er een firmware update alleen voor het Arris modem, of ook een firmware update voor het Ubee modem?

Dat hebben ze niet verteld, dit omdat ik een Arris modem heb, en dat dus voor mij niet belangrijk was...


Ook moet ik eerlijk zijn dat ze mijn vriendin aan de lijn hebben gehad, dus ik ook verder niets kon vragen.
 
Dat hebben ze niet verteld, dit omdat ik een Arris modem heb, en dat dus voor mij niet belangrijk was...


Ook moet ik eerlijk zijn dat ze mijn vriendin aan de lijn hebben gehad, dus ik ook verder niets kon vragen.

Ik ben heel benieuwd wat je bevindingen zijn met de nieuwe firmware.
 
Ik ben heel benieuwd wat je bevindingen zijn met de nieuwe firmware.

Tot nu toe zeer goed, maarja dat was de andere ook de eerste 48 uur :)
Net weer even gespeedtest, en dit zijn de uitslagen nu.
speed.io.png

Ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar deze test is, maar toen we gebeld waren, kwam ik een heel stuk lager uit....
Dus volgens mij gaan we de goede kant op :)
 
Ik vind je download waarde (nog) niet echt geweldig. Probeer het eens hier : https://www.upc.nl/internet/snel_internet/speedtest/ en hier : https://speedtest.net/

Op upc, heb ik:
Download van: 39.40
Upload van: 4.56
(kon helaas geen plaatje vinden om te uploaden).

Speedtest.net:



En op speed.io:
speed.io.png


Dus erg uitlopende waardes....
Nog niet de beloofde 50mb, maarja WEL internet...
Mocht het zo blijven ga ik maandag natuurlijk wel even bellen....
Maarja ben al blij, dat ik eindelijk weer (stabiel) kan internetten...
Of het stabiel blijft, moeten we maar afwachten...
 
Mijn probleem is sinds vrijdag opgelost

Hallo mensen,

Eerder deze week had ik een reactie geplaatst kwestie mijn niet werkende verbinding met de nieuw geleverde Ubee3200. Een laatste poging met de THD van Ziggo, werd mij duidelijk dat de oude gegevens van de SurfBoard cablemodem er nog in stonden onder mijn verbinding. Jaaa dan gaat het niet lukken. Werd door de goede man gemeld dat hij nog geactiveerd moest worden. Gezegd dat ik alles volgens de handleiding Mod2 en 3 gedaan heb en niet kon activeren. Toen zijn hij. Ik activeer de modem en zorg dat de modem ook geupdate word met de juiste firmware en dat hij mij sowieso zou terugbellen.

Na ophangen, oude modem eruit en nieuwe modem gelijk aangesloten. Nog 1 minuut later hang hij al gelijk aan mijn mobieltje zoals afgesproken. Nou mensuhh, als je dit geen service noemp, dan weet ik het ook niet meer. Mijn nieuwe geleverde Ubee 3200, werkt uitstekent sinds die dag.

Mijn complimenten voor deze daad. Mr D dank u wel voor de service.:applause::applause::applause:
 
Nu afwachten wat de modem op langere termijn gaat doen...
Tot nu toe hier geen uitval, alleen nog niet de goede snelheid...

Maarja mijn hoop begint terug te keren...
 
internet-telefoniestoring

27/9 Vanmorgen weer telefoniestoring rond 11.45 uitgaand;direct internet speedtest gedaan: 18 download/...upload.
Daarna viel internet verbinding weg.
Wederom drie keer arris modem gereset en tegen 14.00 lijkt alles het weer te doen.
Dit is nu mijn tiende klacht van de serie!
Vrijdag jl werd ik door een Ziggo medewerkster gebeld dat deze moeilijkheden opgelost zouden zijn, zou volgens haar in de wijkcentrale zitten!
Op het moment dat ik dit schrijf 14.11 uur valt mijn telefoonverbinding weer weg!
 
Het hele weekend al internetstoring gehad, regio Zwanenburg, postcode 1161JD, voormalig Multikabel.

Heb net 0900-1884 geprobeerd te bellen maar wachttijd is mega lang :evil:

Wat betekent het als er op internet een Groepsstoring staat bij alledrie de icoontjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan