• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Unable to logon

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tick

Sinds gisteravond kan ik niet meer connecten naar de newsgroupen van news.wanadoo.nl, ik denk dat probeer ik morgen dan maar weer maar vandaag precies het zelfde.

10-1-2009 16:09:41 Unable to connect / authenticate server: Wanadoo @ news.wanadoo.nl (Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out").).
10-1-2009 16:09:41 Bot(1) disconnected from server: "Wanadoo". (0)
10-1-2009 16:09:41 Unable to connect / authenticate server: Wanadoo @ news.wanadoo.nl (Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out").).
10-1-2009 16:09:41 Bot(2) disconnected from server: "Wanadoo". (0)
10-1-2009 16:09:41 Unable to connect / authenticate server: Wanadoo @ news.wanadoo.nl (Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out").).
10-1-2009 16:09:41 Bot(3) disconnected from server: "Wanadoo". (0)
Ik zie op het forum verder niets of er iets veranderd is, weet u misschien wanneer dit weer goed komt of moet ik weer aanpassingen doen in me newsleecher?


MVG Tick
 
Sinds gisteravond kan ik niet meer connecten naar de newsgroupen van news.wanadoo.nl, ik denk dat probeer ik morgen dan maar weer maar vandaag precies het zelfde.

Ik zie op het forum verder niets of er iets veranderd is, weet u misschien wanneer dit weer goed komt of moet ik weer aanpassingen doen in me newsleecher?
Het is allemaal Ziggo geworden... al een tijdje bekend.
Emailadres met @ziggo.nl aanmaken via 'Mijn Ziggo' en dan inloggen (met compleet e-mailadres en wachtwoord) op news.ziggo.nl. Dat is de makkelijkste manier op dit moment. Zullen wel andere manieren zijn, maar die worden ook wel achterhaald door de verandering naar news.ziggo.nl en dan kan je straks weer ;)

Oja... search -> news.wanadoo.nl gaf me de juiste resultaten.
 
Bedankt Brammetje voor je snelle reply, ik ga dat maar even doen dan.. eerst even een Mijn Ziggo acc aanmaken dan :)
 
Als je een @wanadoo.nl, @orange.nl of @online.nl adres had, heb je sinds oktober waarschijnlijk ook hetzelfde adres @ziggo.nl. Probeer het daar eens mee.
 
Als je een @wanadoo.nl, @orange.nl of @online.nl adres had, heb je sinds oktober waarschijnlijk ook hetzelfde adres @ziggo.nl. Probeer het daar eens mee.


grizzler me eerste zoon zal ik naar je vernoemen als dank, het werkt weer as een trein.. :pompom:

Ik had een Mijn Ziggo gemaakt and guess what.. kon geen eens een email aanmaken grmbl.. ben blij dat ik het zo op heb kunnen lossen. Thanks :applause:

MVG Tick
 
Bedankt voor je reactie Cees, en excuses voor mijn ongeduld.. ik word altijd beetje ongeduldig als mijn download niet loopt, sorry nogmaals. :oops:

Het is me nu helemaal duidelijk en ben blij dat alles weer perfect werkt, bandbreedte is lekker omhoog gegaan ik zat op news.wanadoo.nl maar op 1.1mb/per sec en die is nu omhoog gegaan naar 2.5mb/per sec helemaal top dus.

Ik vraag me alleen af waarom ik niet mijn volle bandbreedte trek, dit ligt niet aan het tijdsstip waarop ik download want dat doe ik ook snachts ik heb een abonnement waar ik 3.3mb/per sec mee kan halen (300kb up) en zelfs met 4 draadjes open pak ik toch "maar" 2.5mb/per sec. Zou dit misschien verhoogt kunnen worden? Een maatje van me trekt op een pay-server wel namelijk de volle bandbreedte.

MVG Tick
 
Ik heb hetzelfde (heb ik een ander topic voor gestart). Precies dezelfde foutmeldingen, maar dan op news.orange.nl.

Het lijkt erop dat toegang tot de newsservers news.wanadoo.nl en news.orange.nl voor Ziggo klanten nu niet meer mogelijk is. Dit zal er voor zorgen dat het op news.ziggo.nl weer wat drukker wordt, ik ben benieuwd wat daar de gevolgen van gaan zijn.
 
Ik vraag me alleen af waarom ik niet mijn volle bandbreedte trek, dit ligt niet aan het tijdsstip waarop ik download want dat doe ik ook snachts ik heb een abonnement waar ik 3.3mb/per sec mee kan halen (300kb up) en zelfs met 4 draadjes open pak ik toch "maar" 2.5mb/per sec. Zou dit misschien verhoogt kunnen worden? Een maatje van me trekt op een pay-server wel namelijk de volle bandbreedte.
Heb je Z3i abbonnement met 30Mbit download ?
Ik dacht dat de ziggo newsserver niet meer dan 20Mbit totaal levert per gebruiker op dit moment, dus dat zou kunnen dan dan je 2.5Mbit haalt.
 
Ja Cees, wat nu dus verhoogt is naar 40Mbps.. toch jammer dat Z3i klanten niet de volle bandbreedte kunnen trekken bij hun eigen provider, we leggen toch een flinke som euro's op tafel voor deze verbinding ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan