• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Windows 7 VS F-Secure?

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cra1n

Beste leden,

sinds kort heb ik op mijn pc windows 7 geinstalleerd, en natuurlijk opnieuw F-Secure op mijn pc geinstalleerd, is dit wel geschikt voor windows 7? Aangezien ik na de installatie regelmatig een pop-up venster krijg: conhost.exe - C:\windows\System32\

Wat moet ik doen?

Ik vertrouw de toepassing. Doorgaan.
Ik vertrouw de toepassing niet. Stoppen.

Ik kies elke keer op ik vertrouw de toepassing, maar dan keert de pop-up keer op keer terug. Ik heb ook een instelling gekeken, er staat 'toestaan' op, dus maar toch krijg ik keer op keer een melding. Ik koos vertrouwen omdat ik weet dat conhost.exe niet gevaarlijk is, want die is toch van windows.

Iemand idee?
 
Eerlijk gezegd heb ik geen idee of het wel of niet werkt onder Windows 7. Wel weet ik dat je hier een removal tool kan downloaden. Misschien werkt het om F-Secure er helemaal af te gooien en opnieuw te installeren?
 
zoek op hun website of het compatible is met windows 7
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/31.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
zoek op hun website of het compatible is met windows 7
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/31.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Staat er, zo vluchtig gezien, niet op...

edit: ja werkt op Windows 7. Misschien even versie updaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
of als admin installeren.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/31.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
of als admin installeren.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/31.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Kun je hier niet wat specifiek over vertellen, admin, welke?

Ik heb even goed gekeken, ik sta inderdaad als admin ingesteld op windows 7.
 
Staat er, zo vluchtig gezien, niet op...

edit: ja werkt op Windows 7. Misschien even versie updaten.

Ik heb gedownload via de site van Ziggo? Dat is toch niet verkeerd? Ik heb al geupdateerd, 100%. Toch krijg ik een melding van conhost.exe. Zeer irritant!
 
Eerlijk gezegd heb ik geen idee of het wel of niet werkt onder Windows 7. Wel weet ik dat je hier een removal tool kan downloaden. Misschien werkt het om F-Secure er helemaal af te gooien en opnieuw te installeren?

Ik heb toch mijn pc geformateerd om windows 7 te kunnen installeren, dus ik denk dat het hier niet aan ligt...
 
Zoek even lekker op de site van F-Secure zelf ;)

Wat moet ik dan precies gaan zoeken?

Ik heb geprobeerd om te downloaden: Download the UITool3-420.zip file.

Maar dan krijg ik als ik erop klikt een melding:
550 /support/tools/uitool/UITool3-420.zip: No such file or directory

Ik heb toch kunnen downloaden door ftp://ftp.f-secure.com/support/tools/uitool/ te gebruiken.

Ik heb alles goed uitgevoerd...

Vervolgens op nieuw geinstalleerd, toch hetzelfde verhaal. Conhost.exe blijft meer irritant terugkomen! Het houdt maar niet op?

conho.jpg


Als ik 'Ik vertrouw de toepassing. Doorgaan' klik, komt ie over 2 seconden weer terug met dezelfde pop up venster zoals hierboven, elke keer weer.

Weet er geen raad meer...

UPDATE

Zie https://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1323&pid=6165

F-Secure van Ziggo kan het dus niet goed vinden met Windows 7!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan