• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vrijdag 13 maart overal interactive TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

veerlj

:pompom:Vrijdag 13 maart :pompom:zou de cisco eindelijk goed aan de gang kunnen want dan zou het interactive deel klaar zijn in Den Helder .
Nou er werkt nog niets .Weet iemand tot welke datum ze het nu weer uitgesteld hebben .Bij Ziggo doen ze er heel vaag over .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanaf vandaag zou voormalig @home gebied technisch geschikt moeten zijn voor ITV. Begin april zal hier voormalig multikabel gebied aan worden toegevoegd.
 
Vanaf vandaag zou voormalig @home gebied technisch geschikt moeten zijn voor ITV. Begin april zal hier voormalig multikabel gebied aan worden toegevoegd.

Betekend dat dat we vanaf April in het Multikabel gebied ook de Cisco kunnen krijgen ?
Ik heb vorige week mijn Alles-in-1 extra aangevraagt en de betreffende helpdesk medewerker vertelde me dat dat nog lang niet gaat gebeuren want ik vroeg daar uiteraard om.
Dus, wat is het ?
Er komt op 6 April een monteur bij me langs om de boel aan te sluiten, kan ik nu dan het veranderen en een Cisco krijgen ????
Maak me gek !
hmolen uit Hoofddorp
 
hellaas werk het hier nog niet
krijg geen afspeel buton
ik zie wel de inhoud van de programma `s

en ik heb ook geen firmware update gehad

groetjes,


Vanaf vandaag zou voormalig @home gebied technisch geschikt moeten zijn voor ITV. Begin april zal hier voormalig multikabel gebied aan worden toegevoegd.
 
Werkt het inmiddels wel? En staat je smartcard al geregistreerd voor ITV?
 
Hallo Infje,

Ik krijg nog steeds, als in Interactieve TV wil bestellen, de melding "Niet beschikbaar, houdt mij op de hoogte"

Aangezien het in @Home gebied voor elkaar zou moeten zijn, snap ik dat niet, is echt óveral ITV beschikbaar in het @Home gebied? of is de website gewoon nog niet bijgewerkt....

Groeten,
Joep
 
ITV is nog niet beschikbaar in voormalig AtHomegebied. Er wordt aan gewerkt.
 
De planning was, dat het op 18 maart live zou gaan in voormalig AtHomegebied. Helaas is dat niet gelukt.
 
De planning was, dat het op 18 maart live zou gaan in voormalig AtHomegebied. Helaas is dat niet gelukt.

De posts van je collega geven een goede demonstratie van de gebrekkige interne communicatie bij Ziggo:

De ene VOD helpdesk mederwerker zegt A, de andere B.

Ik waardeer dat jullie actief zijn op dit forum. Maar dit soort dingen versterkt wel weer het negatieve imago. De les zou moetenzijn: eerst intern de stand van zaken duidelijk hebben voordat je naar buiten treed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan